Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Aura
#326407
Voor de mensen die dat interessant vinden: even een update over Sita's Bach Bloesem kuur....


Ze krijgt nu 2 weken de nieuwe combinatie en het gaat super met haar!!
Het meest opvallende is haar houding. Haar lichaam is veel minder gespannen. Als ze nu met Aura speelt, rent ze, kronkelt, huppelt, springt, danst.
Ze durfte nooit met haar voorpoten ergens op te springen en als ze het deed, dan stond ze hooguit 1 seconde met 2 poten op de grond. Nu doet ze het al heel makkelijk en blijft ook langer op haar achterpoten staan.
Ze rekt zich ook makkelijker uit.

Ze is ook veel minder chagerijnig. Haar baknijd is iets minder geworden en als we haar een knuffel geven, gromt ze nauwelijks meer. Als ze wel chagerijnig is, dan laten we haar even met rust, omdat we willen voorkomen dat ze weer fout gedrag vertoont.
Toch is ze veel liever geworden. Haar echte karakter komt nu helemaal boven. Het lijkt net alsof de laatste blokkade is opgebroken....

Het lijkt ook alsof ze wat meer zelfvertrouwen heeft. Alsof ze nu vindt dat zij ook meetelt, en zo te zien vindt ze dat wel een lekker gevoel.

De gekke buien heeft ze nog wel. Ze reageert minder sterk op prikkels, maar die verandering gaat me eigenlijk te traag (in vergelijking tot de andere veranderingen). Het flesje is nu bijna leeg, dus voordat ik een nieuwe bestel, zal ik nog eens goed naar de combinatie kijken. Misschien moet ik toch 1 remedie vervangen....

Ik ben benieuwd hoe het gaat. 25 Juni is de clubmatch van de Hollandse Herders, en dat is een mooie gelegenheid om te zien hoe ze vooruit is gegaan.
En als ze er klaar voor is, dan ga ik eens kijken of ik haar eerste eigenaar kan opzoeken met haar. Ik heb hem al gevonden, maar ik wil Sita pas laten zien als ze niet meer dat kleine, druk, irritante, neurotisch hondje is zoals hij haar waarschijnlijk herinnerd. ;)
Door Truus
#326457
Nou dat is super zeg :D. Geweldig fijn voor je en natuurlijk voor Sita.
Door jack
#326602
Heel leuk om dit te lezen!
ben benieuwd welke remedie's je gebruikt hebt, ik heb het jaren geleden ook gedaan, kreeg een neurotisch kennelhondje hier in huis, werd er echt helemaal gek van!
Toen heb ik het laten doen, (heel geheimzinnig was deze vrouw) ze wilde toen niet zeggen wat ze gebruikte, maar ik moest wel elke maand terug komen(kassa) en ben me toen gaan verdiepen in bach bloesem, en heb het toen zelf gedaan.
En echt het helpt! ik kreeg weer contackt met mijn hondje, ze kwam maar zo bij me op schoot liggen.......enz enz.
sucses verder!
Hetty
Door Aura
#326894
Sita krijgt nu Agrimony, Beech, Holly, Star of Bethlehem en White Chestnut.

Ik moet nog even kijken of ik het iets aan kan veranderen omdat ze nog steeds wat gekke buien heeft...
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door