Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door PeterF
#3262813
Heeft iemand hier op barfplaats ervaringen met de Wilde Zalmolie van Carnis? Deze zou gewonnen zijn uit wilde zalmen uit Schotland.
Ikzelf heb goede ervaringen met de zalmolie van Grizzly. Ik gebruik niet meer de aangegeven dosis omdat mijn hond zijn kvv hierdoor niet meer wil eten. Maar af en toe een pompje geeft geen problemen en de jeuk blijft achterwegen (hiervoor gebruik ik voornamelijk de zalm olie).

Nu is de zalm olie van Carnis een stuk goedkoper vandaar mijn vraag.
Door src_esther
#3262836
PeterF schreef:Heeft iemand hier op barfplaats ervaringen met de Wilde Zalmolie van Carnis? Deze zou gewonnen zijn uit wilde zalmen uit Schotland.
Ikzelf heb goede ervaringen met de zalmolie van Grizzly. Ik gebruik niet meer de aangegeven dosis omdat mijn hond zijn kvv hierdoor niet meer wil eten. Maar af en toe een pompje geeft geen problemen en de jeuk blijft achterwegen (hiervoor gebruik ik voornamelijk de zalm olie).

Nu is de zalm olie van Carnis een stuk goedkoper vandaar mijn vraag.
Wilde zalm uit Schotland? Zij zeggen het, maar in Schotland kom je tegenwoordig toch vooral kweekzalm tegen...
Door Lizzy
#3262941
Koudgeperste zalmolie bestaat trouwens ook niet. Alle visolie wordt verhit. Anders loopt het je fles uit van de ranzigheid. Misschien moet je de verkoper van dit product eens mailen en vragen of zij kunnen aantonen dat de wilde zalm ook echt wild is? Ik weet wel dat veel producenten dit beweren maar waarbij het alles behalve waarheid is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door