Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Audrina
#326356
Ik vind alleen dat runderbotje er nogal gekookt / verhit uitzien. Aan de hand van 1 zo'n klein fotootje is dat natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ik zou het niet geven (dat botje dan he).
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#326446
[quote="Audrina"]
Ik vind alleen dat runderbotje er nogal gekookt / verhit uitzien. Aan de hand van 1 zo'n klein fotootje is dat natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ik zou het niet geven (dat botje dan he).
[/quote]

Die runderbotjes zijn geloof ik gerookt.
Door Steph
#326450
[quote="bernergek"]
Die runderbotjes zijn geloof ik gerookt.
[/quote]

Op de verpakking staat "100 % luchtgedroogd" ???
Weet niet hoe normaal bot eruit ziet, ben er nog niet aangeraakt!
Door tessa
#326538
De eigenaar van de dierenspeciaalzaak waarin mijn trimsalon gevestigd is is bij proline geweest, ze mochten overal kijken en volgens hem werd alles gedroogd.
Mijn man werkt bij Antos (hondensnacks , buffelhuid en koekjes), dit bedrijf heeft sinds kort ook een eigen drogerij voor slachafval dus als de baas het goed vind ga ik daar binnenkort eens kijken hoe dat in zijn werk gaat, en of alles echt alleen gedroogd wordt, zonder middelen om het langer houdbaar te maken.
Door Lizzy
#326546
(derhalve zou ik dus best zo'n gedroogd vleessnackje als snackje durven te geven maar verhitte botten vind ik echt niks).
Door Steph
#327784
Heb vandaag antwoord gekregen van Proline,
Zij garanderen dat alles in droogkamers en niet in ovens gedroogd wordt tot in de kern en dan hermetisch verpakt wordt waardoor alles langer kan bewaren.
Door Jinxy
#328142
Mijn vroegere buurman verkocht dat ook.
Het ziet er goed uit, daar niet van. Maar het is wel hardstikke duur...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door