Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door An
#324955
zijn er hier nog katten die dat weggewerkt krijgen? Ik sta er hier helemaal versteld van hoeveel ze daarvan weg krijgen, zelfs de helft van het bot spelen ze nu al mee binnen!
Door rees
#325019
Zelda van ons kijk er niet naar om veel te veel werk ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325020
An schreef: zijn er hier nog katten die dat weggewerkt krijgen? Ik sta er hier helemaal versteld van hoeveel ze daarvan weg krijgen, zelfs de helft van het bot spelen ze nu al mee binnen!
Ik heb nog nooit kalkoennekken gegeven, ze hebben wel een keer een fazantennek gehad die is ook een stuk groter en die was zo vertrokken.
Door An
#325149
sylvia schreef: Ik heb nog nooit kalkoennekken gegeven, ze hebben wel een keer een fazantennek gehad die is ook een stuk groter en die was zo vertrokken.
Is doen joh :D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325155
An schreef: Is doen joh :D
Ik zou wel willen , maar ik zou niet weten waar ik die zou kunnen kopen.
Door An
#325417
ik weet niet of je ver van de belgisch-nederlandse grens bij Antwerpen woont? Anders kan ik je miss wel helpen ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325569
An schreef: ik weet niet of je ver van de belgisch-nederlandse grens bij Antwerpen woont? Anders kan ik je miss wel helpen ;)
Ik woon op Tholen dat is 50 km van Antwerpen verwijderd
Door An
#325826
Oh Tholen! das niet zo ver nee. Ik denk 30 km ofzo van Berendrecht. Nou ik zou zeggen als je er wil brul dan effe ;)
Door 202spots
#325828
An schreef: zijn er hier nog katten die dat weggewerkt krijgen? Ik sta er hier helemaal versteld van hoeveel ze daarvan weg krijgen, zelfs de helft van het bot spelen ze nu al mee binnen!
Jeetje!!! Wat voor maat nekken krijgen ze dan?
Deze zijn van 22-25 cm lang en de dikke kant heeft doorsnee van 5-6 cm en de dunnere kant 3-4 cm.
Ik denk dat ze meer dan 1'n pond per stuk wegen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325836
An schreef: Oh Tholen! das niet zo ver nee. Ik denk 30 km ofzo van Berendrecht. Nou ik zou zeggen als je er wil brul dan effe ;)
BRUL ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#325837
[quote="202spots"]
Jeetje!!! Wat voor maat nekken krijgen ze dan?
Deze zijn van 22-25 cm lang en de dikke kant heeft doorsnee van 5-6 cm en de dunnere kant 3-4 cm.
Ik denk dat ze meer dan 1'n pond per stuk wegen!
Afbeelding
[/quote]
Dat zijn inderdaad joekels :o
Door An
#325964
Ja hoor die maat krijgen ze ;) Het vlees vreten ze er helemaal vanaf en van het bot ook het grootste gedeelte. Zijn ze wel een nachtje zoet mee hoor ;D


@Sylvia: ik ga is horen wanneer ik er weer heb en laat dan wat weten. ;)
Door Mevroi Kruim
#325978
[quote="An"]
Ja hoor die maat krijgen ze ;) Het vlees vreten ze er helemaal vanaf en van het bot ook het grootste gedeelte. Zijn ze wel een nachtje zoet mee hoor ;D


@Sylvia: ik ga is horen wanneer ik er weer heb en laat dan wat weten. ;)
[/quote]


Uuhhhh ... weet je wel zeker dat je katten hebt? Zijn het niet stiekem tijgetjes, of ocelotten, of zo?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#326027
An schreef: Ja hoor die maat krijgen ze ;) Het vlees vreten ze er helemaal vanaf en van het bot ook het grootste gedeelte. Zijn ze wel een nachtje zoet mee hoor ;D


@Sylvia: ik ga is horen wanneer ik er weer heb en laat dan wat weten. ;)
Oke , heel erg graag :D
Door An
#326166
Kruimel schreef: Uuhhhh ... weet je wel zeker dat je katten hebt? Zijn het niet stiekem tijgetjes, of ocelotten, of zo?
nee hoor gewoon katten ;) Ik weet al zeker nog iemand waar de katten kalkoennekken eten, dus mijn katten zijnz eker niet speciaal erin ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door