Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3258226
Vandaag maar eens een paar kilo groentenmix maken van wortel, andijvie, paksoi, witlof, radijs, alfalfa, peterselie,courgette en komkommer.
Ben ik wel ff zoet mee denk ik :biggrin2: Radijs is gechecked, at ie gewoon op. Verder is zijn lievelingsplek nu de keuken ::) Ligt ie de hele dag. Tja hij krijgt nu regelmatig zijn eten daarvandaan (normaal uit kelder) , en dat heeft ie maar al te goed door
Gebruikersavatar
Door pike
#3258318
Kaio schreef:Zou je mandarijn ook kunnen drogen? Is zijn absolute favoriet nl.
Of ik moet mandarijn koekjes bakken :biggrin2:
Ik kan me zo voorstellen dat als het vocht uit het mandarijntje verdwijnt je alleen nog velletjes overhoudt :-\
Door eelke
#3258329
Ja ik denk ook niet dat je er veel van over houd. Appel dan meer. Komkommer is weer minder goor om in een zakje mee te nemen voor onderweg.
Gebruikersavatar
Door KimikŌji
#3258332
Dag lieve Schone Zus!
Ik kom jullie even een knuffel brengen! Zag dit topic net voorbij komen en dacht....dat komt mij bekend voor. Das Maci!
Dikke kus voor de grote beer en de broers!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3258946
Dankje :biggrin2:

Tot nu toe ben ik wel tevreden met Maci's dieet, de drollen zijn echt nog steed echt prima!
:D
Drogen moet ik na het weekend eens aan beginnen, weten we gelijk wat er van een mandarijn overblijft ;D
Maci lust gelukkig alles (citroen olijven eet ie ook gewoon ::) ), dus ik zou vanalles kunnen drogen.

Hij is wel nog gekker op eten dan ie al was :???: Weet nog niet wat ik daarvan moet denken....
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door