Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door wendygons
#3258039
pearlsofpassion schreef:Aan je vragen merk ik gewoon dat er nog gaten in je kennis zitten inzake vleesbotten.
Over wat geschikte botten zijn om te voeren. Hoe je dat kan testen en waar je op moet letten. En zeker wat beginnersbotten zijn en wat niet. Welk bot hard is en welk zacht.
Hoe zie je of het bot goed verteerd en of je naar een harder bot kan.

Allemaal wel belangrijk.
Net als of een bot te kaal is of niet.
We hebben zeker ook nog niet alle kennis paraat, daarom lezen wij gewoon verder, en ook de hoofdstukken in barfen voor beginners zullen regelmatig opnieuw doorgenomen worden. Zeker bij barfen is kennis heel belangrijk, omdat je zelf een menu moet samenstellen. En daarom vragen wij ook advies en beginnen wij niet zomaar aan barfen.

Inmiddels zijn we weer wat stapjes verder. Bedankt voor de tips en adviezen!
Door Mijati
#3258075
wendygons schreef:Laten testen via de haren.

Ik heb op een groep op fb gezien dat een bepaalde kliniek eigenlijk iedereen dezelfde uitslag toezond.
Dus ik denk niet dat het altijd heel betrouwbaar is.
Had jouw hond klachten? En wat is daar door de dierenarts al mee gedaan? Wat stelde hij voor om te doen?
Door wendygons
#3258167
Mijati schreef:Ik heb op een groep op fb gezien dat een bepaalde kliniek eigenlijk iedereen dezelfde uitslag toezond.
Dus ik denk niet dat het altijd heel betrouwbaar is.
Had jouw hond klachten? En wat is daar door de dierenarts al mee gedaan? Wat stelde hij voor om te doen?
Rhodi heeft last van jeuk en pukkeltjes. Voor nu gaan we er vanuit dat de test klopt en gaan we handelen naar deze uitslag. Indien het aanpassen van voeding niet het gewenste resultaat geeft, zullen we jouw info over die tests zeker in ons achterhoofd houden, dank je wel.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door