Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3255874
Omdat men hier alles weet: wanneer ik op Facebook wil inloggen, moet ik mijn e-mailadres intypen, maar zodra ik het apenstaartje typ, verdwijnt alles wat ik daarvoor geschreven heb. Gewoon, floep, weg. Ook een enkel apenstaartje, dus zonder het eerste deel van mijn e-mailnaam, verdwijnt zodra ik het typ. Waddafok? Weet iemand waarom dat is, en vooral, hoe ik dat ongedaan kan maken?
#3255888
Bij mij werkt t wel..
Ik zou beginnen bij de standaard ICT trucjes: koekjes weggooien, een andere webbrowser proberen en je emailadres vanuit een ander bestand kopiëren en in Fb plakken.
Is t trouwens alleen bij Fb?
En zit je op een laptop, tablet of phone? Op een tablet kun je vaak kiezen voor mobiele of desktop weergave dus dat kun je ook nog proberen.
#3255889
Werkt dit:

Houd de linker Alt toets ingedrukt
Houd de linker Shift toets ingedrukt
Laat Shift los
Laat Alt los

Even kijken wat er dan gebeurd (ook in je tekstverwerker). Als je een vraagteken wil typen en je krijgt iets heel anders dan moet je de stappen nog een keer doen. Je kan zo namelijk je toetsenbordinstellingen veranderen (en weer terugzetten).
#3255898
pluk schreef:Bij mij werkt t wel..
Ik zou beginnen bij de standaard ICT trucjes: koekjes weggooien, een andere webbrowser proberen en je emailadres vanuit een ander bestand kopiëren en in Fb plakken.
Is t trouwens alleen bij Fb?
En zit je op een laptop, tablet of phone? Op een tablet kun je vaak kiezen voor mobiele of desktop weergave dus dat kun je ook nog proberen.
Ik las net via googelen op Facebookproblemen dat er nog iemand was die dit probleem had. Gisteren overdag kon ik nog normaal FB-en, alleen sinds gisteravond niet meer. Ik zal mijn mailadres eens kopiëren en plakken. Het gebeurt inderdaad alleen bij FB, op andere sites blijft het apenstaartje en de tekst eromheen gewoon staan.

@Marloes: wat jij voorstelt, werkt niet. Dat verandert alleen de toetsenbordinstellingen, klopt dat?
#3255903
Anne in Duitsland schreef:Ik las net via googelen op Facebookproblemen dat er nog iemand was die dit probleem had. Gisteren overdag kon ik nog normaal FB-en, alleen sinds gisteravond niet meer. Ik zal mijn mailadres eens kopiëren en plakken. Het gebeurt inderdaad alleen bij FB, op andere sites blijft het apenstaartje en de tekst eromheen gewoon staan.

@Marloes: wat jij voorstelt, werkt niet. Dat verandert alleen de toetsenbordinstellingen, klopt dat?
Dan ligt het aan facebook en niet aan je toetsenbord lijkt me...
#3255911
eelke schreef:Dan ligt het aan facebook en niet aan je toetsenbord lijkt me...
Dat lijkt mij ook, maar wie weet. Er zouden dan toch eigenlijk veel meer meldingen moeten zijn? En ik zag er maar eentje, over dat apenstaartje. En die mevrouw krijgt dan een lege pagina, lees ik nu, terwijl bij mij het inlogveld weer leeg wordt. Dus ik weet niet of we hetzelfde probleem hebben.

Ga m'n koekjes maar eens behandelen, geloof ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door