Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3255257
k Zal mezelf eerst even herintroduceren, hoewel ik dat nog leuker had gevonden met een recente foto van Lhakie als onderschrift. Ik ben dus Jon en was jaren geleden een behoorlijk actieve gebruiker van barfplaats en na de wat aarzelende stapjes op het barfpad leken zowel hond als ik happy met de overgang van kvv naar volledig barf. Het forum verschoof voor mij wat uit zicht en na de verhuizing na een kleinere woning, zonder tuin, met een kleinere vriezer gaf ik Lhakie langzamerhand weer steeds meer kvv. Maar er bleef toch iets knagen...... . Ik begon weer mee te lezen op barfplaats en ging op zoek naar een leverancier die klein formaat porties aan huis levert. Liet het eerste maandmenu door hen samenstellen en bracht mijn wat weggezakte barfkennis via het forum weer op peil, zodat ik direct de nodige aanpassing in het voorgestelde menu kon aanbrengen. In mijn vriezertje zijn twee laden voor barf gereserveerd en de rest van ons gezin doe het met die ene overgebleven lade en dat gaat eigenlijk best. Mijn oude hondje geniet van zijn barfhap en ik geniet daar weer van. Tot zover het voorstel rondje.

Mijn vraag: Ik heb een foto geplaatst als onderschrift maar deze is niet zichtbaar in mijn berichten, wel in het voorbeeld van het onderschrift. De optie zichtbaar staat op aan. Wat doe ik verkeerd?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door