Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3255183
Samen gaan we wandelen,
Samen liggen we bij het vrouwtje in bed,
Samen proberen we lekkers te bietsen,
Samen spelen we tot het vrouwtje niet meer bijkomt van het lachen,
Samen eten we, met de bakjes tegen elkaar aan,
Samen...........


En het vrouwtje is nu heel erg trots op ons............
o ja, voor de brokjes is het vrouwtje nog naar de DA gegaan. Ze hadden daar nog brokjes liggen, speciaal samengesteld door EP zegt het vrouwtje, om het slechte van de brokjes tegen te gaan :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3255240
- pien - schreef:Zo, de mannen waren even zoet ;D
Het zijn toch wel speciale Terriër-pepernoten hé ;)

absoluut......... andere brokken voor Duitse Herders ofzo zijn veel te groot en bevatten niet alles wat de terriër nodig heeft ::) ::) ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pluk
#3255244
Dian schreef:absoluut......... andere brokken voor Duitse Herders ofzo zijn veel te groot en bevatten niet alles wat de terriër nodig heeft ::) ::) ;D ;D
Oh, welke brokjes zijn dat dan? Die moet ik ook hebben :)

serieus, want hier gaan er ook de nodige doorheen met hersenwerk ;), en deze zijn wel lekker klein

Trouwens wel schattig dat ze dit zo samen kunnen doen. Ik ken een terriër die nog nooit van delen heeft gehoord ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3255247
pluk schreef:Oh, welke brokjes zijn dat dan? Die moet ik ook hebben :)

serieus, want hier gaan er ook de nodige doorheen met hersenwerk ;), en deze zijn wel lekker klein

Trouwens wel schattig dat ze dit zo samen kunnen doen. Ik ken een terriër die nog nooit van delen heeft gehoord ::) :biggrin2:
Dit zijn brokjes van Beneful, die zijn erg klein.......

Ik ben ook echt trots op de heren, van voerbak nijd hebben ze nooit gehoord gelukkig. Dit spel is lekker groot en genoeg afwisseling, voor € 15 hebben de heren toch zo'n 10 minuten lol per keer. Af en toe lig ik in een deuk, dan schuift Rakker met zijn tong brokjes uit de sleuf en staat Laddy te wachten om ze op te vreten ;D ;D ;D
Door Tibbies
#3255248
Wat een leuk filmpje Dian.
Erg leuk om te zien hoe ze zo lekker rustig bezig zijn.

Weet je nog waar je dit spel gekocht hebt, is ook wel wat voor de Tibbies hier :D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3255376
Fijn om zien!

Het lijkt sterk op een cat activity board.
Een paar uitdagingen zijn anders, maar de pinnetjes zijn vb hetzelfde.
Echt leuk.

Ze zijn.wel verwend he. Bij mij komt het board nooit zo vol te liggen. Hier en daar een snoepje en dan maar wat moeite doen.

Dat een ander het werk laten doen en dan met de buit gaan lopen is Kleintje hier ook goed in. Al wil ze zelf ook al wel eens hengelen.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3255400
Hij zit normaal ook niet zo vol, maar goed het was weer een poosje geleden dat ze hiermee mochten "spelen" En voor het filmpje was het wel handig, nu waren ze toch ruim 10 minuten bezig

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door