Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door boskat
#3255133
Wie heeft er ervaring met, of kent Delicious dogfood kvv ?
Hoop dat de vraag hier goed staat ,anders hoor ik het wel
Gebruikersavatar
Door pluk
#3255141
boskat schreef:Wie heeft er ervaring met, of kent Delicious dogfood kvv ?
Hoop dat de vraag hier goed staat ,anders hoor ik het wel
Je vraag staat goed :)

Ik heb er nog nooit van gehoord, dus maar even gegoegeld.
Tja... daar valt dus niets over te vinden behalve de site van de fabrikant.

Persoonlijk vind ik de informatie op de website te beperkt. Ik zou in ieder geval willen weten wat de calciumbron is, of er een premix is toegevoegd, welke organen verwerkt zijn en welke vis er in zit. De verhoudingen bot, spiervlees en orgaan mis is ook op de site.

Maar bij lui die dit soort kul op hun website zetten kocht ik sowieso niets. En zou ik er ook niet op vertrouwen dat hun kvv deugt.
Van alleen vers vlees kan uw hond niet leven: er moet altijd aanvulling gegeven worden.....Daarom is het beste om altijd brokken (en dan van goede kwaliteit) te geven.....
Door boskat
#3255148
pluk schreef:Je vraag staat goed :)

Ik heb er nog nooit van gehoord, dus maar even gegoegeld.
Tja... daar valt dus niets over te vinden behalve de site van de fabrikant.

Persoonlijk vind ik de informatie op de website te beperkt. Ik zou in ieder geval willen weten wat de calciumbron is, of er een premix is toegevoegd, welke organen verwerkt zijn en welke vis er in zit. De verhoudingen bot, spiervlees en orgaan mis is ook op de site.

Maar bij lui die dit soort kul op hun website zetten kocht ik sowieso niets. En zou ik er ook niet op vertrouwen dat hun kvv deugt.
Het was een verouderde website volgens de meneer die me hier over belde ,met de vraag of ik dit wilde verkopen,zijn dochter was er mee bezig om die te updaten,maar kon nog wel een maand
Gaf wel aan dat het botgehalte 15% was,65% vlees ,verstond het ook erg slecht allemaal,was een slechte verbinding.
De brok opmerking op de site stond mij ook tegen,gelijk al,toen ik het zag.

Ik heb de website ook bekeken en dat gaf me niet echt veel vertrouwen,vandaar mijn vraag of er iemand van gehoord heeft of zelf gebruikt,dan weet ik het zeker of het wel,of niet wat is,maar twijfel wel erg ook
Door boskat
#3255149
boskat schreef:Het was een verouderde website volgens de meneer die me hier over belde ,met de vraag of ik dit wilde verkopen,zijn dochter was er mee bezig om die te updaten,maar kon nog wel een maand
Gaf wel aan dat het botgehalte 15% was,65% vlees ,verstond het ook erg slecht allemaal,was een slechte verbinding.
De brok opmerking op de site stond mij ook tegen,gelijk al,toen ik het zag.

Ik heb de website ook bekeken en dat gaf me niet echt veel vertrouwen,vandaar mijn vraag of er iemand van gehoord heeft of zelf gebruikt,dan weet ik het zeker of het wel,of niet wat is,maar twijfel wel erg ook
Gebruikersavatar
Door Hope
#3255218
Ik liet zoiets mooi links liggen. We leven in 2016, iedere ondernemer weet dat je site gewoon in orde moet zijn.
En dan nog bellen, slechte verbinding hebben, maar twee percentages opgeven...
Er zijn genoeg merken kvv die hun informatie wél op orde hebben.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door