Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3255027
Echt ik doe nooit mee aan shows, ik vind het (vooral bij mijn bullen dan) zo'n enorme vriendjespolitiek. En welke fokker er op dit moment hip is.... heb je een hond van een fokker die even niet zo populair is, win je niets... maakt niet uit hoe je hond is. Raar iets...
Maar goed, nu heeft Harry's fokker gevraagd of wij zondag mee willen doen met Harry in Haarlem. De mensen die de lijnen gestart zijn van Harry zijn er ook, en die willen heel graag Harry zien. Zij wonen in Hongarije dus zo vaak zijn ze niet in NL. Prima!

En echt net deze week is Harry de über puber.... slaat regelmatig op slot, weet dan echt niet meer of en hoe hij voor of achteruit moet Afbeelding dingen die we veel vaker doen zijn nu ineen zo eng dat het niet gaat (langs de drukke ringweg lopen bijvoorbeeld)
Hij heeft al 3 keer in huis geplast weer. De tweede keer ff voor de zekerheid gecheckt of hij geen blaasontsteking had, die stripjes had ik toch nog, maar nee keurig ph van 6.

Was begonnen met wat ringtraining zodat ik niet helemaal voor jan joker zou staan met dat zwarte monster maar hij slaat er echt nul komma nul van op Afbeelding dus had al bedacht dat ik toch voor jan joker zou staan Afbeelding

Klap op de vuurpijl; ziet hij er ineens zo uit vandaag?
AfbeeldingAfbeelding
Onder de bulten... Maar he! Beetje keurmeester kijkt daar wel door heen toch?

Leuk man, een puber......
#3255033
MarijeEnBoomer schreef:Het leuke van pubers is dat ze je ook mega kunnen verbazen op show!
Degene voor wie je gaat kunnen vast door z'n dikke oog en bultenbips heenkijken ;)
Klopt! En ik weet dat deze reactie haast standaard bij ambuls voorkomen. Lola heeft ze gehad rond deze leeftijd en Brutus ook. Lola zag er nog heftiger uit Afbeelding
Vaak is het over met 24 uur, dus met een beetje geluk is het morgen weg...
En ondanks dat hij zo vreselijk pubert, blijft hij de leukste en de liefste hoor!
Dat is ook eigenlijk waarom ik een hekel heb aan shows, ik zie de 'fouten' wel van mijn hond maar als ze zo benadrukt worden vind ik niet zo leuk Afbeelding
Door eelke
#3255052
Ik zal je als troost vast mijn geweldige show foto geven :biggrin2: Gijs loopt niet 3 keer hetzelfde stukje :D

Afbeelding

Toch waren we de beste uit het nest :cool: :cool: hoewel, het was een nestbeoordeling vanuit de resvereniging, dus waarschijnlijk niet eens echt te vergelijken met een echte show, maar goed, misschien toch een beetje.

Heb er best wel lol gehad ;D Gijs was ook nog eens half geschoren op zijn buik en poten vanwege het berenklauw verhaal een tijdje ervoor.

Hier staat ie wel mooi strak vind ik. Niks geoefend hoor, puur toeval, er stonden allemaal andere hondjes aan de die kant dus daar moet je naar loeren he!
Afbeelding

Succes morgen! We willen wel horen hoe het ging hoor!
Door eelke
#3255115
constance.blokzijl schreef:Ik voel voor morgen een Eelke momentje haha!

Succes! De meest geweldige hond is toch de jouwese, dus wat maakt het verder ook uit! :D
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3255284
De bulten waren gelukkig helemaal weg vandaag! Niets meer van te zien, kreeg gister nog een tip om hem goed af te spoelen onder de douche 5 tot 10 minuten. Dat heb ik ook nog gedaan en vandaag was hij weer 'normaal' Denk zelf ook een milde allergische reactie ergens op hoor, maar ik zag er vandaag ook een op show rondlopen met dezelfde bulten!

Meneer heeft een keurig rapport gekregen, is 2e geworden. Zijn broer 1e.
Keurmeester gaf aan dat ze beide plus en min punten hadden maar Elmo wat beter 'showt' en daarom is hij 1e. Mijn maffie was er op een gegeven moment klaar mee en ging gewoon languit liggen in de bak
Opmerking van de keurmeester; wat een heerlijke hond met dito karakter!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3255288
Nou dat is toch helemaal geweldig!
En al helemaal de opmerking van de keurmeester erbij. :D

Ooit heeft een keurmeester zoiets ook opgeschreven en gezegd toen Kaio bij het betasten zich maar op de rug legde en zoiets had van aaien!!! :biggrin2:
#3255295
Afbeelding

Momenteel is dit de enige foto Afbeelding de rest krijg ik nog.

En ja, ik ben ook blij met het rapport. Gangwerk was zelfs ZG, dat was tot 5 weken terug heel beroerd...
Zijn manier van staan was zijn grootste minpunt, hij heeft echt nog Franse stand en koehakkig. Maar ook dat kon nu nog prima leeftijd zijn.

En hij heeft in de ring ook echt laten zien hoe hij is, een echte Harry, lomp, onbenullig, enorme clown en toch ook heel erg op mij gericht.
En voor mij is hij toch de mooiste Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door