Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3254666
:biggrin2:

Ooit hadden ze hun eigen oude stoel . De stoel hebben we op een gegeven moment weg gedaan . Het was toen voor Noa niet zo goed meer als ze in de stoel ging
Geen probleem , Pretletter en Smurf gingen wel op de bank hoor . Maar de bank is geheel uit de mode sinds een aantal weken
Pretletter is ermee begonnen , en het monster weet precies wanneer ze in de baas zijn luie stoel moet
Zodra de vrouw naar de keuken gaat , dan mot ik maken dat ik in de baas zijn luie stoel kom . want dan komt ie bijna thuis
En ik kom er niet meer uit hoor , ik ga wel even staan in de stoel om je te begroeten .... dat dan weer wel :biggrin2:
Hallo baas , ga jij maar op de bank zitten

Later op de avond volgt miss smurf , er staat immers nog een luie stoel :D Hmm ze gaat uit die stoel , goed zo :D
Oh wacht , ik mot natuurlijk wel een kleed meenemen . Plukt een kleed van haar bed af
Legt het kleed zo goed en zo kwaad als ze kan in de stoel , springt op de stoel en pakt haar kleed
Zo , klaar . Weg smurf . Diep verstopt onder haar kleed in mijn stoel

Gaan jullie maar op de computer :biggrin2: Of op de bank
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3254760
;D ;D ;D


Hier ook een luie stoel, gekocht voor meneer. Die er bijna nooit in zit. ::)
Dus mocht Moyra er op een gegeven moment ook in. Zonde als de stoel nooit gebruikt wordt, toch?

Nu zit meneer een paar weken thuis met z'n nieuwe knie en wil hij ook graag in die stoel. Het is bijna een stoelendans aan het worden wie er als eerste in zit! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door