Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kinnie
#3193198
Ivm verkoop auto heb ik een honden rek te koop. Gemaakt op maat voor een Ford focus station. Het is een achterrek, die direct achter de klep zit. Zodat honden niet direct de auto uit kunnen zodra de klep open gaat. Gemaakt door marcel van auto honden rek.nl. kostte 250 euro. Voor een goed bod mag hij worden overgenomen. Rp 100 euro
Afbeelding

Afbeelding
Door Kinnie
#3193411
Ik zal hem morgen eens opmeten! Het is zeker een fijn rek. Hij zit er sinds september in en ik vind het heel erg fijn! Alleen vin dik de auto niet zo handig met de honden, dus vandaar... Ik ga toch weer voor een kangootje, of iets in die geest. Er zit ook een soort bocht in die met de achterklep meegaat zeg maar, om zo min mogelijk ruimte te verliezen in de auto, ik weet eigenlijk niet of die nou standaard is, of ook opgemeten...
Hij zit geschroeft, boven 2 en onder 2.
Ik woon in Brabant, bij Breda
Gebruikersavatar
Door trees.van-vliet
#3253142
Kinnie schreef:Ivm verkoop auto heb ik een honden rek te koop. Gemaakt op maat voor een Ford focus station. Het is een achterrek, die direct achter de klep zit. Zodat honden niet direct de auto uit kunnen zodra de klep open gaat. Gemaakt door marcel van auto honden rek.nl. kostte 250 euro. Voor een goed bod mag hij worden overgenomen. Rp 100 euro
Afbeelding

Afbeelding

Goeden avond,

Hebben jullie deze rek nog?
Ik heb een ford focus station 2004 en ben erin geïnteresseerd.

met vriendelijk groeten Trees
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door