Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3254019
Kunnen bruine laarzen onder zwarte en grijze jurkjes??????

Ik ben op zoek naar laarzen en vind niets naar mijn zin. Behalve tot nog toe deze:

Afbeelding

Maar ik heb vooral zwarte en grijze jurkjes (en leggings). Is dat wel leuk?????????????
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3254029
Anneloog schreef:Tuurlijk kunnen bruine laarzen onder grijze of zwarte rokjes/jurkjes. Net als blauw tegenwoordig onder zwart mag. ;)

Het mag


het kan



maar de vraag was of het leuk is.

Nee dus :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3254030
frodo quin schreef:Ik heb al geslaagde combinaties gezien, maar meestal is het niet mooi. Nu ben ik zelf niet voor bruin, dus geen last van. :)
Ik normaal ook niet, maar alle zwarte laarzen die ik vind zijn zo netjes en deze zijn nog een beetje stoer. Maar ja.... bruin....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3254031
Kaela schreef:Ik normaal ook niet, maar alle zwarte laarzen die ik vind zijn zo netjes en deze zijn nog een beetje stoer. Maar ja.... bruin....
Leuke laarzen! Zou ik zó kopen. :) *dat is misschien geen aanbeveling?*

Maar ik draag geen zwart of grijs, waar- en hoe dan ook. :D Dus ja, is het een goede combi? :-\

Angelique schreef:

Het mag


het kan



maar de vraag was of het leuk is.

Nee dus :biggrin2:
Lekker duidelijk. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3254040
Anneloog schreef:Tuurlijk kunnen bruine laarzen onder grijze of zwarte rokjes/jurkjes. Net als blauw tegenwoordig onder zwart mag. ;)
Zie je wel dat het kan!
Gebruikersavatar
Door pluk
#3254042
Kaela schreef:Kunnen bruine laarzen onder zwarte en grijze jurkjes??????

Ik ben op zoek naar laarzen en vind niets naar mijn zin. Behalve tot nog toe deze:

Maar ik heb vooral zwarte en grijze jurkjes (en leggings). Is dat wel leuk?????????????
Bruin kan prima met zwart, als je t maar goed styled. Dus niet alleen bruine laarzen, maar ook een riem of truitje, etc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door kira
#3254052
Ik zou de laarzen kopen, dan heb ik direct een excuus voor een leuke rok legging broek of wat dan ook, want tja, het moet wel matchen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3254060
kira schreef:Ik zou de laarzen kopen, dan heb ik direct een excuus voor een leuke rok legging broek of wat dan ook, want tja, het moet wel matchen.

Waaaaah dat is op zich wel een goede!

Welke kleuren kunnem volgens de nee-stemmers dan wel boven bruin? Ik ben naast zwart nogal van de paars ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door