Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3253982
Gisteravond sprong Moyra ineens op uit de mand voor de Aga. Liep er een muis doorheen!
Ze schrok zich helemaal rot. :biggrin2: Muis ook, die begon meteen te gillen.
Muis gevangen, buiten in de tuin uitgezet.

Liep die vanmorgen weer door de mand, ik was er alleen net te laat bij. Terug van het wandelen lag hij daar gewoon te slapen! :o
Echt heel bizar. Het is natuurlijk wel een lekker plekje, warm en zacht. Maarja, om daar nou een muis bij te hebben..... :???:

Gevangen, en even in een kom gezet om te vervoeren. Deze keer maar wel met de auto, een stukje verder weg. Met een frutje kvv was hij lekker bezig en meteen rustig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Veel plezier en geluk gewenst op de nieuwe locatie! :biggrin2:


Overigens stinken ze ongelofelijk, die spitsmuizen. :-X Hopen dat we er nu vanaf zijn. :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253991
-Annemarie- schreef:Ik weet zeker dat hij nu al vervangen is door een soortgenoot. :P

Eten jouw katten ze ook op? Ik las ergens dat ze zó stinken (klopt!) dat alleen uilen ze blieven.
Ik denk het niet. Ik vind ze voor het kattenhuis, in het kattenhuis (cadeautje voor mij denk ik ::) ) in de voortuin enz. dus ik denk maar zo dat ze lekkerder dingen vangen om op te eten.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3253994
Lizzy schreef:Ohww, wat een kjoetie!!!!!!! :smitten:

Dat je 'm niet gehouden hebt joh!!!!!!!!!! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Het ruikt hier soms als in de dierentuin. :-X Dankzij die kjoeties. Leuk hè, in het buitengebied wonen. ::) ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3253995
Angelique schreef:Ik denk het niet. Ik vind ze voor het kattenhuis, in het kattenhuis (cadeautje voor mij denk ik ::) ) in de voortuin enz. dus ik denk maar zo dat ze lekkerder dingen vangen om op te eten.
Ja, zou ik ook doen als ik een kat was. En een gegeven paard....... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door