Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3253280
Nou dat was me het ochtendje wel weer. Revy had gisteren een kapotte tennisbal gevonden die had hij op plaats x begraven. Vanmorgen weer langs plaats x gelopen en hij die bal weer opgeduikeld. Helemaal trots. Loopt hij 10m verder weer de struiken in en ik zie hem verstarren en in elkaar krimpen. GVD in een wespennest gelopen. Zijn staart onder de wespen. Godzijdank kwam hij gelijk naar mij. Wel piepen en heel veel au. Zoveel mogelijk verwijderd maar onderzoeken kon ik hem niet. Teveel paniek. Dus zo snel mogelijk naar de auto. Andere honden erin. Revy was op de voorstoelen gesprongen. Iets wat hij nooit doet. Complete paniek, helemaal heen en weer schieten. Ik smokey ook achterin gezet zodat ik onder mijn stoelen kon want daar lag ergens een flesje azijn. jaja al doende leert men..flesje gevonden. Revy op de bumper gezet zijn staart rijkelijk in de azijn gezet en toen werd hij eindelijk iets rustiger waardoor ik beter kon kijken. Resultaat nog 3 wespen die echt op zijn staartwortel zaten. Arm ventje. Naar huis gereden. Weer pijn/paniek bij hem. Thuis gekomen eerst nagekeken maar niet meer kunnen vinden. Heel zijn staart ingesmeerd met Prikweg van vsm en hem een 1/4 previcox gegeven. Hij is ook in zijn flank gestoken zagen we later. Nu ligt eindelijk rustig naast me. Echt zo sneu maar o zo blij dat ik iig azijn in mijn wagen had liggen!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3253313
Dat is schrikken zeg, bah! Maar wat goed dat je een fles azijn bij je had!
Een knuffel voor Revy.
Gebruikersavatar
Door Loti
#3253641
Doodeng, wat goed dat je azijn bij je hebt, niet iets wat je standaard meeneemt.
Ik ben panisch voor wespen, zou me geen raad weten.
Heeft Revy er nog last van?
Door nikèdog2000
#3253652
ze moeten revy wel hebben vandaag
wat een pech ventje
als hij ergens een zwelling krijgt van de wespen steken ijs er tegen aan houden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door