Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253444
Of tuigje, hoe je het noemen wilt :biggrin2:

Iemand bekend met dit soort tuigjes? Zit dat lekker, lopen ze er zo uit enz?

Afbeelding

Ik zoek voor de smurfjes een tuigje en dit leek me wel handig. Omdat ze redelijk snel groeien heb ik geen zin om er een vermogen voor neer te tikken, maar het moet natuurlijk wel iets veiligs zijn en graag ook leuk om te zien :biggrin2:

Nekjes zijn momenteel rond de 30/35 de borstkastjes +/- 50...iemand nog leuke ideeen?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3253446
Ik heb nog een tuigje liggen, kan ik volgende week wel meenemen! Zo'n tre ponti ding of zoiets. Een lus waar de voorpoten doorheen gaan en klikt dan boven op de rug vast. Hij is alleen niet roze maar zwart...

Die is dan, als je hem wil hebben, natuurlijk voor petekind Dot van een Lot ::) :biggrin2:
Door Jantina
#3253447
Nou niks mis mee volgens mij. Ik vind zelf Karlie een fijn merk voor dit soort dingen. Bij Hornbach hebben ze dat en dan in alle kleuren van de regenboog.
Door Lizzy
#3253450
Ik heb altijd deze:

Afbeelding

Ik vind die makkelijker aan/uit gaan.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3253452
Kim_S schreef:Ik heb nog een tuigje liggen, kan ik volgende week wel meenemen! Zo'n tre ponti ding of zoiets. Een lus waar de voorpoten doorheen gaan en klikt dan boven op de rug vast. Hij is alleen niet roze maar zwart...

Die is dan, als je hem wil hebben, natuurlijk voor petekind Dot van een Lot ::) :biggrin2:


Treponti zijn ideale tuigjes, er zijn geen tuigjes die makkelijker zijn naar mijn idee.
Door Kinnie
#3253453
Ik heb deze idd voor mijn honden al gebruik ik ze weinig. Jip stapt er zo uit ;D
Niet met wandelen hoor. Maar eens ff vast gelegd naast t trainingsveld en even later liep meneer los rond.
Als ze achteruit lopen en beetje lenig zijn stappen ze er zo uit
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3253454
Kinnie schreef:Ik heb deze idd voor mijn honden al gebruik ik ze weinig. Jip stapt er zo uit ;D
Niet met wandelen hoor. Maar eens ff vast gelegd naast t trainingsveld en even later liep meneer los rond.
Als ze achteruit lopen en beetje lenig zijn stappen ze er zo uit


Tre-ponti tuigjes bedoel je? Dan is het tuigje te groot anders gebeurt dat niet.
Door Kinnie
#3253456
Lazy Garfield schreef:Tre-ponti tuigjes bedoel je? Dan is het tuigje te groot anders gebeurt dat niet.
Nee het instaptuig waar om gevraagd wordt...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253457
Jantina schreef:Nou niks mis mee volgens mij. Ik vind zelf Karlie een fijn merk voor dit soort dingen. Bij Hornbach hebben ze dat en dan in alle kleuren van de regenboog.

We hebben hier gene hornbach, ik zit bij agradi te kijken en die hebben ook karli.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253458
Lizzy schreef:Ik heb altijd deze:

Afbeelding

Ik vind die makkelijker aan/uit gaan.

Die had/heb ik ook altijd, maar deze leek me wel handig. Maar ze stappen er zo uit blijkbaar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253459
Kim_S schreef:Ik heb nog een tuigje liggen, kan ik volgende week wel meenemen! Zo'n tre ponti ding of zoiets. Een lus waar de voorpoten doorheen gaan en klikt dan boven op de rug vast. Hij is alleen niet roze maar zwart...

Die is dan, als je hem wil hebben, natuurlijk voor petekind Dot van een Lot ::) :biggrin2:
We kunen op z,n minst passen :biggrin2: ik zal eens op dat merk zoeken.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253460
Angelique schreef:Die had/heb ik ook altijd, maar deze leek me wel handig. Maar ze stappen er zo uit blijkbaar.

Van deze heb ik nog 1 paarse liggen. Moeten er 2 zijn, want die waren van Poes en Ted, maarja, waar heb ik die 13 jaar gelden nou neergelegd :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door