Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3253403
Dit is echt niet mijn en Revy's dag. Net naar het bos. Ben er nog geen 10min of Revy wordt onder de voet gelopen door een onstuimige labrador. Ik zag die hond en dacht daar ga ik niet langs. Te onstuimig dus ik zeg jongens deze kant, alleen Misty en Revy liepen voor me. Ziet die labrador ons komt vol op Revy afstormen die dacht eerst nog leuk rennen maar die labrador torpedeert hem gewoon en daarin is iets gigantisch mis gegaan. Gillen, gillen dat hij deed. Kon niet meer staan op rechtsachter. Bijten dat hij dit. VERDOMME. Na 5min aftasten hem opgetild wat hem gigantisch zeer deed maarja ik moest wat. Een brul gegeven naar de andere dat ze mee moesten komen. Dat gezin van die lab kwam wel even vragen maar ach het was alleen maar spel...STOOM kwam uit mijn oren. Maar geen in die discussie nu. Terug naar de auto. Gaan ze achter me aan lopen! Lab wil NATUURLIJK naar mijn groepje toe en natuurlijk luistert die niet na 8 keer roepen gaven ze het maar op en lieten hem maar. Nog meer stoom uit mijn oren. Draait hij voor me, ziet dat ik iets in mijn handen heb en wil opspringen. Dus ik als je het maar uit je hesenpan laat. Die eigenaar zo zeg mag het wat minder naar mijn hond....ben rustig gebleven en gezegd dat dit niet handig was. Ondertussen hadden ze door dat we richting de weg liepen en lieve schatje dus ook. PANIEK. Geen aandacht meer voor mij. Misty en Amy waren ook die kant uit dus ik Misty/Amy hier. Braaf komen en dat te bedenken dat Amy ook pas 9 maanden is. Probleem bij de auto. Revy neerzetten was geen optie maarja hij moest wel open. Been op band zodat ik min of meer in mijn jaszak kon. Auto open. Revy op de voorstoel gezet. Martijn gebeld en naar huis. Hij kan dus echt NIET erop staan. Ik denk dat ze knie getordeerd is. Weer pijnstiller erin maar nu ook traumeel en Arnica om de 15min. En nu is het afwachten. Morgen niet iets verbeterd wordt dat een ritje Eersel. ^%&^%*^(@$&(*@$^(^@$(*(
Door Lizzy
#3253430
Hij wilde alleen maar spelen Cindy :-X :-X :-X :-X

Ach gossie, arme arme Revy :'(

Vele dikke knuffels voor Revy en neem zelf een borrel ofzo, om een beetje bij te komen van dit "avontuur". Snotverdomme. Ik hoop dat het meevalt, dat Rev morgen weer loopt....
Door Tanna
#3253436
Inderdaad, hij wilde alleen maar spelen.......
Zo is mijn hond op haar nek geramd door een Duitse staande, die ook alleen maar wilde spelen. Maar na die tikken kon mijn hond dus niet meer lopen. Reactie van eigenaar? Dan moet u hier maar niet gaan lopen met zo'n klein hondje! Allicht.......

Ik hoop dat het voor Revy meevalt, sterkte!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door