Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3253171
Nou , ik dacht daar komt ie hoor . Een zorgzame mama die Queen Pum liefdevol gaat toedekken :P :biggrin2:
Mot dat arme kind het allemaal zelf doen :biggrin2:

En verder . Herkenbaar , ook al vallen de mussen van het dak , je zal en moet onder je deken :biggrin2:

Truste Pummie :-*
Door Lizzy
#3253241
Inge en Bono schreef:Kan ze zelf veeeeeeel beter :biggrin2:

Hahaha ja idd, op vakantie, 30 graden.... raad wie er onder d'r dekbed lag.... ::) :biggrin2:
Echt waar joh, zelfs als het zo heet is?! Hahahahaha, echt te grappig ;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3253242
31 graden buiten, Pummeke in de camper in d'r vakantiemand, onder d'r dekbed ::)
Afbeelding

Ja, ze is echt zo grappig :-* heb het nou eindelijk eens, het eind dan ;) , kunnen filmen. D'r deken wordt eerst nog rondgeschopt en gestampt tot ie zo ligt dat ze er onder kan duikern ;D ;D
Door Lizzy
#3253244
Inge en Bono schreef:31 graden buiten, Pummeke in de camper in d'r vakantiemand, onder d'r dekbed ::)
Afbeelding

Ja, ze is echt zo grappig :-* heb het nou eindelijk eens, het eind dan ;) , kunnen filmen. D'r deken wordt eerst nog rondgeschopt en gestampt tot ie zo ligt dat ze er onder kan duikern ;D ;D

Hahahaha, dit is echt geweldig ;D ;D ;D . Wat een grappenmaker ;D ;D ;D
Komt ze er dan af en toe onderuit om ff af te koelen?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3253245
Ja ze komt er wel onder uit, maar ik heb meer de indruk dat dat is omdat ze dan het comfort van een dubbelgeslagen dekbed wil dan van de warmte.
Of ze gaat heerlijk op schoot hangen, 20kg kachel, bij 30graden ::)

Van de winter maar een flanellen dekbedhoes, denk ik en twee dekens ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3253253
eelke schreef:Ik denk dat ze een elektrisch dekentje nodig heeft! Arme hond, zo veel moeite moeten doen voor een beetje warmte!


Gewoon een eletrisch jasje, eentje voor de zomer en eentje voor de winter.

Wel met dikke dons gevoerd graag :biggrin2:
Door eelke
#3253254
Angelique schreef:Gewoon een eletrisch jasje, eentje voor de zomer en eentje voor de winter.

Wel met dikke dons gevoerd graag :biggrin2:

Wel nep-dons dan, anders is Pum wel echt een wakkerdier-rampenplan :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door