Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3253158
eelke schreef:Lizzy op tv! :groupwave2:
Het enige lichtpuntje in dit onderwerp. Voor de rest: lekker tendentieus. Ik ga weer over tot de orde van de dag: even Tobias zijn BARF maaltje geven. ;D
Laatst gewijzigd door MillyMol op za 08 okt 2016, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
#3253163
MillyMol schreef:Lekker journalistiek verantwoord om zo eenzijdig een onderwerp te belichten.
Nou, ik geloof wel dat er vanuit de barf branche nog weinig gewiligen over zijn die wat willen zeggen... een kvv fabrikant kun je niet gebruiken want heeeee partijdig (voor welke firma werkte Esther nou ook al weer?).
#3253166
Lizzy schreef:Ik wist dit niet hoor, dat ze dit stuk uit Kassa Groen zouden gebruiken voor deze Kassa Uitzending :-X . Maar echt goed he, Esther Plantinga werkt nu niet alleen samen met http://www.dierenbeschermingshop.nl/hon ... rassen-3kg voor het ontwikkelen van nog meer hondenbrok, ze heeft nu ook een een partner gevonden in Wakker Dier!
Die brok ziet er echt heel verantwoord uit. Mais, rijst én bietenpulp, wat wil een hond nu nog meer? :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door