Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3251863
Zoals ik in een ander topic al heb laten zien heb ik voor de fokster waarbij ik de wachtlijst sta een werpkist gemaakt en ik had beloofd nog een paar foto’s te plaatsen als deze helemaal klaar zou zijn. Bij deze:

Ik ben gisteren de kist wezen brengen bij de fokster. Ze was er gelukkig erg blij mee.

Afbeelding[/URL]

Afbeelding[/URL]

Afbeelding

De a.s. moeder is ook wel tevreden met haar nieuwe appartement met hoogpolig tapijtje:Afbeelding[/URL]
Door Tanna
#3251983
We hebben hier net samen voor de laptop gezeten en oh! en ah! geroepen, wat prachtig!!
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3252021
Wat een prachtige kraamkamer! Ik denk dat mama-to-be er terecht blij mee is :)
Veel succes voor de bevalling, mag je er ook bij zijn?
Door MillyMol
#3252085
Fenixjuh schreef:Wat een prachtige kraamkamer! Ik denk dat mama-to-be er terecht blij mee is :)
Veel succes voor de bevalling, mag je er ook bij zijn?
Jahaaa, ik mag er bij zijn! :D
Er zijn er ca. 8 gezien op de echo en de uitgerekende datum is 23/10, dus ik heb mijn agenda leeg geveegd vanaf 19/10 tot en met de uitgerekende datum. Gezien het aantal verwacht ik wel dat de dame eerder gaat bevallen. Zo leuk, en heel bijzonder om het op deze manier te mogen mee beleven! Ik hoop dat er een reutje tussenzit en dat ik na afloop kan zeggen dat ik ‘mijn puppekind’ geboren heb zien worden. :smitten:
Laatst gewijzigd door MillyMol op wo 05 okt 2016, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3252309
Oe wow! Die is mooi!!!!
En hoewel ik niet bij de bevalling van Lola geweest ben (keizersnee) mocht ik wel die middag komen toen ze nog maar een paar uurtjes oud was! Dat vond ik al helemaal te gek, dat een van die kleine muisjes mijn meisje zou zijn!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door