Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3252264
Kreeg een berichtje van de dsz waarin de boneguard werd genoemd. Kent iemand dit en is dit wat? Het lijkt me wel wat, soms vind ik toch kleine stukjes bullepees oid. Ik vind niet alles terug en denk dan dat alles wel opgegeten is. Rakker met name is een kei in het doorslikken van stukken bot etc. Dit lijkt me dan wel handig voor bijvoorbeeld eendennek.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pluk
#3252274
Als ik t goed begrijp moet je daar dus speciale snacks voor kopen omdat er een gaatje in de snack zit (of zelf met je boormachine aan de slag :biggrin2: )

Scott zou denk ik dat hele ding gaan slopen om dat laatste stukje snack eruit te krijgen ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3252314
kira schreef:Is die familie van Foppe? Die zou beginnen met de bone guard, heerlijk plastic. De kong, ook de zwarte, eet hij ook op overigens.
Een kong is hier ook geen succes. Nelson denkt dat je een weg door dat ding moet knagen. ;D
#3252341
dat zou hier niet erg lang heel blijven
leuk ding om flink tekeer mee te gaan , oh en komt er iets uit ? Snel pakken en verder gaan met beuken en slopen
Als Miss Pretletter 3 seconden alleen is met bv de Dog Brick dan neemt ze hem in haar waffel . Laat het ding vallen en zo heb je veel sneller je jammie
Smurf is een kei in ""vals spel "" dus die zou binnen de kortste keren iets verzinnen wat niet de bedoeling is
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door