Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door vagebond
#3252094
Chica is vannacht bevallen van 3 teckelmeiden. Kan ik voor een dagje zelfgemaakte joghurt van koemelk (wel met bio cultuur) aan mijn net bevallen teef geven? Geitenmelk is vannacht erg hard gegaan.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3252619
Gefeliciteerd met de pupjes!

Ik hoop dat je Chica niet hebt laten verhongeren door het gebrek aan reacties hier ? ;)
Nou heb ik 0,0 verstand van net bevallen, zogende teven maar als ik even wat neus hier vind ik yoghurt geven wel terug bij teven die niet of weinig willen eten of drinken na de bevalling. Dus als tijdelijke oplossing lijkt mij het geen probleem.

Geniet van de gezinsuitbreiding!

Enne... ik hoef je niet te zeggen dat we hier dol zijn op puppy foto's toch??? :biggrin2:
Door Lizzy
#3252681
Yoghurt kan prima hoor, zo lang je teef niet allergisch is voor koemelk. Met zelfgemaakte yoghurt verdwijnt de lactose volgens mij zo goed als, dus zou het qua diarree ook geen problemen moeten geven.
Door vagebond
#3252743
Ja, precies, daar was ik bang voor, dunne ontlasting, nu met de pups. Nouja, de pups hebben toch dunne mosterdpoep. Het wordt al minder dun nu, duurt gewoon een paar dagen voordat alles op de rit is, denk ik. Ik geef Chica probiotica, dat werkt gewoon door naar de pups kennelijk, ik zag net iets liggen dat al aardig op een drolletje leek ;) . Het is nu de 3de dag. Nog maar pril allemaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door