Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Danny
#3251758
Ben benieuwd of er hier mensen zijn die bekend zijn met endurance of het misschien zelf rijden?
Sinds een jaar rijd ik een paard van iemand.
Vroeger altijd gereden, maar door drukte twee honden trainen en wedstrijden lopen op een gegeven moment gestopt. Degen waar ik haar paarden reed is verhuist naar Frankrijk dus het kwam er af en toe ook niet meer zo van.
Nu kwam ik via via bij iemand terecht die het fijn vond als haar paard wat vaker gereden werd. Dus leuk voor mij, als ik kan dan kan ik, en zo niet dan niet.
Zij rijd zelf Endurance wedstrijden en heeft mij dus een beetje aangestoken. Ik heb ondertussen 3 ritten gestart, erg leuk moet ik zeggen!

Hieronder, ik dus met Ami in Kootwijkerbroek

Afbeelding
Door jasmijn
#3251762
O ja wat gaaf!
Dat wou ik ook altijd graag doen alleen had er het paard nooit voor ::)

Maar misschien ga ik dat ooit nog in de toekomst doen :)
Lijkt me echt zo leuk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251765
Gaaaf! Ik heb het heel graag willen doen, en als er ooit een fatsoenlijke para-endurence ga ik het zeker overwegen. Voor alsnog is dat niet of niet vaak het geval.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251770
Ik ben een keer al groom mee geweest. Erg leuk, al vind ik de hoogste categorieën té.

Het lijkt me ook machtig om te doen, maar dan wel met een paard waar je echt een goed team mee vormt. Mijn verzorgpaard zou er niet geschikt voor zijn, die naait zich op en dan krijg je er geen contact meer mee. Dan wordt het wel een beetje eng ::) . Maar met een geschikt paard, ja lijkt me prachtig!
Door tessa
#3251806
Ik heb endurence gereden samen met mijn man. Ik op mijn haflinger en hij op zijn arabier, geen handige combi ha, ha. Mijn haf vond het niet meer zo leuk dus ben er mee gestopt. Mijn man heeft ook twee keer samen met onze jongste dochter een 36 km rit gereden, zij was toen 6 en reed op haar shetlander, hadden veel bekijks toen. Nu gaan we een arabier veulen fokken en hopen dat deze geschikt wordt voor endurence, maar dat duurt dus nog even
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door