Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251713
Ik zit te twijfelen of ik mijn hardlooptrainer voor de grap zal vragen of Oscar mee mag vanwege dierendag. Maar ik weet niet of ie daar de humor van inziet...
Door hannabelgje
#3251723
Ik werk thuis vandaag en trakteer ze dus met mijn aanwezigheid. Ze zullen vast ook een extra koekje krijgen vandaag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door eelke
#3251732
Normaal doen we altijd wat extra leuks, grote wandeling met de honden van mijn moeder en zusje en dan hier eten ofzo. Maar dat gaat nu natuurlijk niet, dus ik dacht, dan vieren we het wel op 4 november of 4 december ofzo. Weten zij veel.

Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen dus ik heb net toch twee nieuwe speelgoedjes gekocht. Vanmiddag even inpakken, mogen ze die vanavond uitpakken, vinden ze zo leuk :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251748
Ik vind dierendag net zo'n commercieel iets als Valentijnsdag of vader- en moederdag. Ik doe er niet aan.
Onze dieren krijgen elke dag lekkers in hun bak en ze worden elke dag goed verzorgd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3251750
Hier wordt dierendag wel gevierd, we eten kaasfondue, het enige vegetarische waar vriendje wel blij van wordt. Verder niet veel bijzonders, vanmorgen hardgelopen in het bos en waarschijnlijk vanmiddag zwemmen maar dat is meer voor mijn oorpijn dan voor dierendag ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door