Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3251569
Zaterdag zat ik op MP wat te snuffelen en ineens viel mn oog op een auto, die ik nog kon betalen ook, én op 8 km van mijn huis....
Ohhh daar begon het weer zo te kriebelen, een auto is een droomwens.
Maar ja, vaste lasten...duur...benzine. Wel. Niet. Wel. Niet...

Alles uitgezocht. Rationeel had het een nee moeten zijn. En toch hoorde ik mezelf vanmorgen ineens de garage bellen. De auto reserveren. Een lift regelen. En 2 uur later was ie van mij :D :D :D

Afbeelding

Dit is mijn "nieuwe" toet :D

Hij is al aardig op leeftijd, maar er zitten best nog wat kilometers in. Van eerste eigenaren, hagelnieuwe banden en accu, net een beurt gehad.
En zelfs de originele boekjes zitten er nog bij ;D

Hopelijk gaan we saampjes heel wat kilometers maken :)
Door zurca
#3251576
Herkenbaar van die "dat had ik eigenlijk niet moeten doen maar ik heb het lekker toch gedaan aankopen" :biggrin2:
Zo lang je niet te vaak van zulke momenten hebt...ach... af en toe moet kunnen toch?!

Heel veel plezier met je toet, dat je er vele en veilige kilometers mee mag afleggen :)
Door Diego
#3251580
Ooh wat heerlijk om dan weer een auto te hebben. Geniet ervan en vele veilig km!
En als het niet meer uit kan, hij is kan snel genoeg weer weg, dus rijden en genieten nu maar!
Door - pien -
#3251588
Gefeliciteerd met je 'nieuwe' toet :groupwave2: :drive1: en veel veilige kilometers!!!
Door Lizzy
#3251591
Oh heerlijk voor je, gefeliciteerd met je nieuwe toet en ik wens je heel veel fijne en veilige kilometers!
Door Martine-Tom
#3251606
Tnx allemaal :)

Morgen ga ik even langs de garage hier tegenover en laten keuren, tot mei zit ie nog in de APK maar ik wil even zeker weten dat ie gewoon veilig is ;) Ben benieuwd! Iig de gereden km tot nu toe gingen prima.
Door M@rina
#3251609
Ow wat fijn voor je!!!!! \Hopelijk gaat te nog jaren mee!!!
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3251612
Wat enig! Heel veel plezier met je leuke rode autootje! Dat je er nog heel lang plezier van mag hebben!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door