Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door andrevanes
#3251385
Ik kan mijn album niet meer gebruiken, maar dan maar zo ff een link plaatsen naar de foto.
Gisteren heb ik het portret van mijn allerliefste Freia vast laten leggen in een tatoeage.
Wat vinden jullie er van?


Door Lizzy
#3251386
Oh wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door frodo quin
#3251417
Heel mooi gedaan! Er zijn er niet veel die echt goed dieren kunnen tatoeëren in een realistische stijl.
Door nikèdog2000
#3251422
Ik kan me voorstellen dat jij er blij mee bent
Maar ik haat tattoos
Ik vind het bij iedereen niks
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251423
frodo quin schreef:Heel mooi gedaan! Er zijn er niet veel die echt goed dieren kunnen tatoeëren in een realistische stijl.
+1. Ik ben ook geen tatoeage fan, maar jou kanjer is heel mooi afgebeeld en ik kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!
Door Aprilsnow
#3251433
Nu ken ik Freia niet dus kan niet zeggen of het lijkt maar ik vind hem knap gezet. De sparkeling in de ogen, mooi. Mag je echt wel trots op zijn.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3251439
Vind em beetje erg groot :-\ ..... Heb er zelf 3, maar stuk kleiner dan deze.... Zou het zelf niet doen, je huisdier, maar op zich mooi gedaan, hoor!
Door Aprilsnow
#3251440
Lazy Garfield schreef:Heel ordinair, maar dat vind ik van alle tatoes!
Maar ieder zijn meug!
Vrijheid van meningsuiting "moet" altijd kunnen maar ik vind zo'n reactie zo niets toevoegen. Je kan er ook voor kiezen om dan niets te zeggen. Zoals het er nu staat vind ik het erg lomp overkomen.
Door hannabelgje
#3251447
Mooi! Ik wil er ook eentje maar ik durf niet. Binnenkort ga ik wel een henna tatoeage zetten. Kan ik vast wennen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door