Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3251310
Ik verveel me suf ::)
Dag in dag uit netflix kijken is niet mijn ding.

Nu had ik vroeger een DS (nouja, mijn moeder had een DS en ik mocht hem lenen ::) ) en daar deed ik graag Professor Layton en de box van pandora op. Dat was een spel waarbij je door een verhaal ging d.m.v. allerlei losse puzzels en raadsels.

Op de iPad heb ik Jim and Frank mysteries gezet. Ook onwijs leuk maar na een bepaald aantal puzzels wordt het plotseling een betaalde app en ik heb geen flauw idee hoelang ik daarmee vooruit kan. 10 puzzels? 20? 50?

Ik zoek dus leuke spelletjes. Geen rekenwerk of dingen als sudoku (de tablet vliegt al door het raam bij de gedachte ;D )
Ik heb ook Hay Day erop staan. Ook geinig maar steeds moet je wachten en in die tijd zit ik een beetje duimen te draaien.

Zijn er hier nog ideeën?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251319
Ik speel simcity buildit. Beetje vergelijkbaar met hayday, maar dan stadje bouwen. Meer speel ik niet, dus heb geen betere tips voor je.
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3251321
Hier een hayday verslaafde, al jaren :cool: Als je mij via gamecenter wilt toevoegen stuur maar een pb-tje!
Ik speel nu ook egg inc. Lekker niet nadenken gewoon lekker. Harvest swap en Toyblast ook leuk.edit simcity buildit heb ik ook. (Hoezo gameverslaafd :biggrin2: )
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3251342
Ik heb voor je:
Wordfeud (kan je tegen mij spelen :biggrin2: )
Malificent (free fall)
Frozen (free fall)
Candy Crush (heb ik uiteindelijk er af gehaald, kwam niet verder met een bepaald level)
Candy Crush Soda

En verder heb ik geen spelletjes op mn Ipad staan ;D ......
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3251418
Ik heb:
Landleven aan zee/familyfarm
Farmville 2
Gardenscales
Candy crush saga
Diamond digger saga
Farm heroes saga
Harvest swap
Juice jam
Scrubby dubby
Cook jam
Candy crush jelly

Nadeel van deze spellen (met uitzondering van bovenste twee, die zijn meer hayday) is dat je steeds 5 levens hebt en je daarna dus moet wachten, afhankelijk van hoe snel je speelt. Daarom heb ik er zoveel van, als de levens op zijn dan switch ik naar een andere ;D

Qua adventure kan ik je niet verder helpen
Door eelke
#3251533
Kaela schreef:Ik speel simcity buildit. Beetje vergelijkbaar met hayday, maar dan stadje bouwen. Meer speel ik niet, dus heb geen betere tips voor je.
Via wat speel je dat? Facebook?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3251610
eelke schreef:Via wat speel je dat? Facebook?
Nee via mijn mobiel. Gaat gewoon via de playstore, dus met mijn gmail account geloof ik.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door