Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door monster
#3251278
De KNMvD. heeft de kwakzalversprijs gekregen voor het facilteren van alternatieve dierenartsen
Door eelke
#3251279
Kun je er misschien een beetje meer informatie bij geven? Of een link naar een artikel ofzo?

Zo in eerste instantie geen idee waar het over gaat! :biggrin2:
Door monster
#3251282
Het is de Meester Kackadorusprijs van de vereniging tegen kwakzalverij. Stond net in Gelderlander online. Ik ben niet zo goed met linkjes op mijn tablet.
Door sella
#3251297
Zucht, alle geneeskunde is ooit gestart en niet gebaseerd op een basis van wetenschap.
De keizersnede is ontstaan uit frustratie dat er weer een vrouw in barnesnood dreigde te overlijden.
Amputaties zijn uit nood geboren.
Zo nog veel meer dingen.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3251308
Lizzy schreef:Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.

Ik word hier zo moe van. Mal clubje.
Wat gaap je toch veel, de laatste dagen Lizzy. Slaapgebrek? :biggrin2: ;)
Door Lizzy
#3251309
Hope schreef:Wat gaap je toch veel, de laatste dagen Lizzy. Slaapgebrek? :biggrin2: ;)
Nee, er zijn een hoop vermoeiende mensen en cloepjes aan het woord :biggrin2:
Door jasmijn
#3251406
Grappig is dat heel veel dingen die gedaan word in de medice wereld helemaal niet wetenschappelijk onderbouwd zijn of pas na fatsoenlijk wetenschappelijk onderzoek zijn gekomen.
Veel dingen werden maar gedaan en zijn naderhand onderzocht of zelfs nog helemaal niet onderzocht.

Ook veel medicijnen komen gewoon uit de natuur en zijn ooit gebruikt als puur natuurlijk middel wat de wetenschap over heeft genomen al dan niet na "gedegend" wetenschappelijk onderzoek.


Want ja het enen onderzoek is het ander nog niet en dat iets wetenschappelijk onderzocht is betekend nog niet dat het waar is of echt zo is, dat zeggen ze zelf door in het artikel een wetenschappelijk onderzoek af te keuren.

Maar goed je moet toch iets doen als je je verveeld, waarom niet gewoon tegen een willekeurig ding gaan trappen ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door