Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3250281
is het me gelukt om de dozen leeg te ruimen met de spullen van mijn laatste baan. Deze zijn een keer langs gebracht en in de kamer achter de bank beland......... Ze waren een doorn in het oog, maar ik had niet de moed die dozen uit te zoeken van wat weg mocht en wat moest blijven. Gisteren heb ik de koe bij de hoorns gevat en van alles opgeruimd, papieren in ordners te doen en een fleecevest in de was, een zooi troep weggegooid wat ik toch niet meer gebruik...... was en ben versleten, maar wat een genot om de kamer binnen te komen zonder al die zooi te zien staan :P :-X :-[ :D
Gebruikersavatar
Door Dian
#3250339
ik ben gebroken, maar het geeft een voldaan gevoel en een lach op mijn gezicht als ik de plek zie waar de dozen stonden. Ben benieuwd of het mijn vader opvalt als hij morgen komt ;D ;D
Moet nog meer opruimen, eerst mijn boekenkast, plank voor plank, anders wordt het teveel en kan ik weer niets..........
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3250373
Wat knap van jou!!
Ik begin de laatste tijd ook zooi van mijn studie op te ruimen, best moeilijk want ik wil hem ooit afronden. . Heeft lang geduurd voordat ik er aan kon beginnen, ik heb nog niet alles netjes maar wat zowieso weg kon, is weg ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3250487
Dian schreef:ik ben gebroken, maar het geeft een voldaan gevoel en een lach op mijn gezicht als ik de plek zie waar de dozen stonden. Ben benieuwd of het mijn vader opvalt als hij morgen komt ;D ;D
Moet nog meer opruimen, eerst mijn boekenkast, plank voor plank, anders wordt het teveel en kan ik weer niets..........
Hij zag dus niets ;D ;D Ik heb wel 3x gezegd: pa, zie je niet iets anders hier???? Kijkt ie me aan zo van nou nee...... Wat stonden daar?? Ohhhhhhhhh, je hebt de dozen opgeruimd O0 Hèhè, eindelijk viel het kwartje. Heb je nog iets weggegooid?? Nou een halve vuilniszak vol, een zakje plastic, papieren opgeborgen in een ordner, maar daar moet ik nog een keer bij, maar alles zit met tabbladen ertussen netjes opgeruimd, zodat niet overal papieren slingeren.

Volgende doel is de boekenkast, maar dat gaat per plank, anders kost het teveel energie :-\ :-X Zo balen dat dat lijf niet mee werkt en ik, als ik in de juiste stemming ben, de boekenkast helemaal aanpak :P
Door jasmijn
#3250660
ik ken de frustratie van wel willen maar niet kunnen, soms ga ik ook gewoon dwars over mijn gerezen heen om gewoon iets van opruimen af te hebben ::)

Altijd super fijn als je rommel weer weg g hebt gewerkt geeft zo veel rust en ruimten in je hoofd, geniet er lekker van ;)
Door - pien -
#3250710
Dian schreef:Hij zag dus niets ;D ;D Ik heb wel 3x gezegd: pa, zie je niet iets anders hier???? Kijkt ie me aan zo van nou nee...... Wat stonden daar?? Ohhhhhhhhh, je hebt de dozen opgeruimd O0 Hèhè, eindelijk viel het kwartje. Heb je nog iets weggegooid?? Nou een halve vuilniszak vol, een zakje plastic, papieren opgeborgen in een ordner, maar daar moet ik nog een keer bij, maar alles zit met tabbladen ertussen netjes opgeruimd, zodat niet overal papieren slingeren.

Volgende doel is de boekenkast, maar dat gaat per plank, anders kost het teveel energie :-\ :-X Zo balen dat dat lijf niet mee werkt en ik, als ik in de juiste stemming ben, de boekenkast helemaal aanpak :P


Zo, super van jou Dian! Het duurt even bij 'ons' maar het gaat ooit gebeuren :yeah:
En (dikgedrukt) als je dan eenmaal bezig bent kun je bijna niet meer stoppen ;D Gelukkig luister je naar je lijf :-* en doe je het in stukjes ;)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3250801
- pien - schreef:[/b]

Zo, super van jou Dian! Het duurt even bij 'ons' maar het gaat ooit gebeuren :yeah:
En (dikgedrukt) als je dan eenmaal bezig bent kun je bijna niet meer stoppen ;D Gelukkig luister je naar je lijf :-* en doe je het in stukjes ;)

Op deze manier komen we er ook wel, al is het met een slakkengangetje :P :biggrin2: Kost alleen zoveel tijd op deze manier :P

Maar mijn slaapkamer is helemaal opgeruimd, nu dus de dozen die me een doorn in het oog waren........... :D :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door