Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#3250533
Ik gok van niet, honden ruiken nog veel beter als dat ze zien dus die gaan wel op reuk verder dan.
Door Borke
#3250591
Wij hebben een "Toby-lamp".

Toby is een overenthousiaste herder die zich in de vroege ochtend graag op Sofi stort. Sofi haat de drukke fixerende herders.
Bij daglicht anticiperen wij en het baasje van Toby tijdig en komen we elkaar niet tegen. In de schemering lukt dat niet altijd. Dan pakt Leo zijn Toby-lamp, een zeer felle zaklamp, en schijnt naar de kop van Toby. Die gaat dan linea recta terug naar zijn baas. Dus in het donker, zal het vast wel kunnen helpen :cool:
Door Martine-Tom
#3250598
Borke schreef:Wij hebben een "Toby-lamp".

Toby is een overenthousiaste herder die zich in de vroege ochtend graag op Sofi stort. Sofi haat de drukke fixerende herders.
Bij daglicht anticiperen wij en het baasje van Toby tijdig en komen we elkaar niet tegen. In de schemering lukt dat niet altijd. Dan pakt Leo zijn Toby-lamp, een zeer felle zaklamp, en schijnt naar de kop van Toby. Die gaat dan linea recta terug naar zijn baas. Dus in het donker, zal het vast wel kunnen helpen :cool:
Toby staat niet in standje killlll denk ik ;)
Tegen een klapkaak in standje kill doet het niks vermoed ik...
Door Borke
#3250634
Martine-Tom schreef:Toby staat niet in standje killlll denk ik ;)
Tegen een klapkaak in standje kill doet het niks vermoed ik...
Nee, daar helpt niets tegen.
Ja, afschieten, maar dat is niet legaal en of je dat nou moet willen :-\
Door Martine-Tom
#3250635
Borke schreef:Nee, daar helpt niets tegen.
Ja, afschieten, maar dat is niet legaal en of je dat nou moet willen :-\
Willen misschien nog wel maar kunnen is een ander verhaal.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door