Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3250527
Ik heb Aiden terug op honk.

Voor even dan he :biggrin2:

Hij is een weekje logeren. Wat een heerlijke hond :smitten:

Hij draait eigenlijk direct mee in ons clubje alsof ie niet anders gewend is. En de meiden vinden hem ook prima te pruimen ;D . Hij lacht als de beste en hij vindt alles en iedereen leuk en gezellig en lief. Gisteren was zo schattig, ik ging hem ophalen, hij zag me en ging uit zijn plaat, hij herkende me gewoon direct weer. Wij samen de auto in en binnen 3 nano seconden lag hij te pitten. Introductie met de meiden ging zo smooth als de billen van een baby. Hij was trouwens de enige pup die op brokken ging maar hij staat ook op vers (inmiddels al ruim een jaar). Lotgering. Ik moet zeggen, hij ziet er hartstikke goed uit! Het is trouwens zo bijzonder om hem naast Biskje te zien. Dat zo'n grote knaap van 36 kg uit zo'n klein wijfie kan komen :biggrin2:

Afbeelding

Moeder en zoon :smitten:

Ik ga de komende 6 dagen zoooooooooooooooooo genieten!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3250534
Mmoi stel :-* Het blijft altijd amazing als je moeders met zonen ziet dat je denkt...en dat is daaaar uitgekropen :biggrin2:

Altijd lekker als pups zo fijn inparkeren in je roedel, dan kunnen ze nog eens langskomen. Veel plezier de komdende dagen. :-*
Door MillyMol
#3250537
Dat lijkt me nou een van de leuke kanten van fokker zijn: als je je pups ziet uitgroeien tot zulke prachtige honden. Moet je toch een groot gevoeld van trots en blijdschap geven. En helemaal als ze een weekje terug ‘in het nest’ komen. Heerlijk toch?!
Door Lizzy
#3250571
Angelique schreef:Mmoi stel :-* Het blijft altijd amazing als je moeders met zonen ziet dat je denkt...en dat is daaaar uitgekropen :biggrin2:

Altijd lekker als pups zo fijn inparkeren in je roedel, dan kunnen ze nog eens langskomen. Veel plezier de komdende dagen. :-*
Ja! Niet te geloven he?! Hij is gewoon anderhalf keer zo groot ;D ;D ;D ;D

Leo komt net thuis en zegt (na een uitgebreide knuffelsessie) "deze mag wel blijven hoor" :biggrin2:
Door Lizzy
#3250573
pearlsofpassion schreef:Wat heerlijk!
Het ziet er inderdaad een prachtige hond uit.

Op die foto vind ik hem erg op Frou lijken. Klopt dat?


Geniet ervan!
Dat klopt echt als een zwerende vinger!!!!!!!!! Wat goed van jou :-* !!!!!!!!!!!!!! Het is echt 1 hoofd, die twee, behalve dat Aiden zijn kop 2 keer zo groot is :biggrin2:

Qua karakter kijken ze voor geen meter trouwens. Is hij veel meer Fritzi.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door