Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3250150
Moeten wij afscheid gaan nemen van onze oude tuut :biggrin2:
En ik ben daar misschien een heel gek mens in , maar ik ga de oude tuut missen
Het idee , tuut wegbrengen en achterlaten :biggrin2:
We hebben er echt een dijk van een auto aan gehad . Hij rijdt nog steeds prima
Maar ja eens komt de tijd waarop je gaat zeggen ... nu iets anders
Want ooit gaan de mankementen natuurlijk komen , en dan ga je toch wel rekenen
De nieuwe tuut is weer een Berlingo geworden en we hopen dat we met de nieuwe variant net zoveel plezier krijgen
Er staat in ieder geval driehonderdvijftigduizend kilometer minder op :P
#3250161
smulpaap schreef:Moeten wij afscheid gaan nemen van onze oude tuut :biggrin2:
En ik ben daar misschien een heel gek mens in , maar ik ga de oude tuut missen
Het idee , tuut wegbrengen en achterlaten :biggrin2:
We hebben er echt een dijk van een auto aan gehad . Hij rijdt nog steeds prima
Maar ja eens komt de tijd waarop je gaat zeggen ... nu iets anders
Want ooit gaan de mankementen natuurlijk komen , en dan ga je toch wel rekenen
De nieuwe tuut is weer een Berlingo geworden en we hopen dat we met de nieuwe variant net zoveel plezier krijgen
Er staat in ieder geval driehonderdvijftigduizend kilometer minder op :P
400.000 km met een Berlingo? Een diesel?
Wauw dat is veel zeg. Ik denk er soms over mijn Berlingo diesel uit 2005 met 165000 km te verkopen, maar als ik dit lees dan denk ik, die kan nog wel even mee!
#3250169
Wat heerlijk dat je zo kan rijden in een auto..soms zitten er echt parels tussen, altijd rijden en nooit wat mee. Ik heb jaren terug een golf 3 gehad diesel en die heeft ook ruim de 400.000 gehaald. Tot de draad afgereden en er was nooit wat mee.
En ik kan me voorstellen dat je je tuut gaat missen..ik ben net zo.haha Veel veilige km gewenst met de nieuwe!
#3250182
Lazy Garfield schreef:400.000 km met een Berlingo? Een diesel?
Wauw dat is veel zeg. Ik denk er soms over mijn Berlingo diesel uit 2005 met 165000 km te verkopen, maar als ik dit lees dan denk ik, die kan nog wel even mee!
Ja een diesel . En jawel , als je geluk hebt dan kan je nog wel wat km rijden hoor :biggrin2:
#3250183
Diego schreef:Wat heerlijk dat je zo kan rijden in een auto..soms zitten er echt parels tussen, altijd rijden en nooit wat mee. Ik heb jaren terug een golf 3 gehad diesel en die heeft ook ruim de 400.000 gehaald. Tot de draad afgereden en er was nooit wat mee.
En ik kan me voorstellen dat je je tuut gaat missen..ik ben net zo.haha Veel veilige km gewenst met de nieuwe!
Jij ook al ? Geweldig . Buren van ons hebben een Opel , die hebben ook bijna 300.000 op de teller staan
#3250235
Mijn citroen zx diesel met 300.000 op de teller heb ik gewoon doorgeschoven naar mijn vader die alleen kleine stukjes rijdt ermee. Ik kon ook geen afscheid nemen. Hij is al 19 jaar oud en doet het nog steeds prima.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door sella
#3250238
Wij hebben net een grand espace met 237 duizend op de teller gekocht.
Wij plannen er zeker nog een 150 duizend op te kunnen tellen.
Geen diesel, een 3 liter benzine met heul veul dingetjes die baasjes en hondjes het leven prettiger maken om van A naar B te komen.

Ik wens jullie heel veel plezier van de nieuwe berlingo.
#3250422
sella schreef:Wij hebben net een grand espace met 237 duizend op de teller gekocht.
Wij plannen er zeker nog een 150 duizend op te kunnen tellen.
Geen diesel, een 3 liter benzine met heul veul dingetjes die baasjes en hondjes het leven prettiger maken om van A naar B te komen.

Ik wens jullie heel veel plezier van de nieuwe berlingo.
Ik hoop dat jullie nog vele kilometers kunnen rijden :)
#3250485
Oh wat goed zoveel kilometers! Veel plezier in de nieuwe tuut, hoop dat hij ook zo lang mee gaat!

Ik heb toen ik 19 was een Opel Corsa gekocht, toen met 22.500 km op de teller, zo goed als nieuw dus, 2,5 jaar oud. Ik kreeg een baan wat in eerste instantie voor 6 maanden was en die baan was 200 km rijden per dag. Beetje fatsoenlijke tuut was dus nodig... Paps & mams hebben wat centjes bijgelegd destijds.
10 jaar later heb ik afscheid genomen van mijn crossa zoals ik hem noemde, inmiddels had hij bijna 4 ton op het tellertje. Allemaal zelf gereden kilometers, maar mijn man was het zat zich steeds op te vouwen in dat ding deed pijn hoor om hem achter te laten!
Oh wat ik allemaal met die auto beleefd heb! Inmiddels weer 10 jaar verder mis ik hem nog wel eens
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door