Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3249796
Ja, gewoon Gijs :biggrin2:

We gingen voor blokje om nr 4. Aan en aflijnen doen we in de huiskamer, anders trekt ie mooi nog een sprintje door de gang. Hij begint zichzelf weer terug te vinden geloof ik.

Hij lag nog toen ik zijn halsband om deed. Vervolgens draait hij zich op zijn rug. Buuuuuuuuuuuiikje aaien. Ik geef daar heel cool geen gehoord aan, want he, we gaan lopen joh!

Dat pik je niet als draken-beer, dus ga je nog even extra op je rug liggen draaien en spartelen, om je standpunt duidelijk te maken.

Draait ie zo precies klem onder het bankje van Joep ::) da's paniek natuurlijk maar gelukkig kon ik in dezelfde beweging het hele bankje op tillen.

Wil je natuurlijk niet, een geblesseerde beer aan de kletter met een bank op zijn rug. :biggrin2:

Hij stond iets wat gekwetst te kijken, en liep daarna heel braaf mee :cool:
#3249864
Lil schreef:Hij is weer zichzelf dus.
Angelique schreef:Oww lullo...die blijft het ook bedenken waar je bijstaat he :biggrin2:
Ha ja dit dus. Ik zag het eerder vanavond al. Hij zat schuin voor mij, zogenaamd naar buiten te kijken, maar toch steeds zo'n schuin een oog op mij 'hmmm die baas zit daar en heeft niks door'. Bij zo'n zwarte kop zie je dan alleen een beetje oogwit heen en weer gaan. Volgens mij is hij dan plannetjes aan het verzinnen. Gne gne gne doet ie er nog net niet bij.

Gelukkig maar :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door