Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3248915
Dit vond mijn hond vanmorgen op het zandpad tussen het bos en het aardappelland in. Wat het nu precies is, ik weet het niet.

Afbeelding

met een takje omgekeerd, toen zag het er zo uit.........

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tanna op za 24 sep 2016, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Door frodo quin
#3248921
Zou het een embryo van iets kunnen zijn. Ik heb er enkel nog maar van een kat in real life gezien en die waren wel al iets meer herkenbaar, maar voor mij lijkt het er wel goed op.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3248955
Er ligt ook nog iets van een blaasje, linksboven op de foto?

Ik heb geen idee, maar het ziet er wel uit als een embryo van iets. Engerling ziet er echt anders uit.

Heb jij weer hè! Er mankeert nog niks aan die neus van George. ;)
Door Tanna
#3248971
-Annemarie- schreef:Er ligt ook nog iets van een blaasje, linksboven op de foto?

Ik heb geen idee, maar het ziet er wel uit als een embryo van iets. Engerling ziet er echt anders uit.

Heb jij weer hè! Er mankeert nog niks aan die neus van George. ;)
Inderdaad, twee blaasjes lagen er vlak naast. Ik ga morgenochtend nog eens kijken, wie weet ligt het er nog. Ik ben haast in staat om het mee te nemen en te ontleden.

Die neus draait de hele dag door overuren! George is het type dat een kuil graaft en dan op de bodem een heel klein korstje brood naar boven peutert :cool: .
Gebruikersavatar
Door pike
#3248995
Het heeft qua vorm wel wat van een embryo, maar gezien de kleine onderdeeltjes die er nog bij liggen denk ik eerder dat het resten zijn van een prooi. Iets van ingewanden. Hier kom ik ook regelmatig prooiresten tegen in de vorm van wat ingewanden op de onverharde wegen.
Door Tanna
#3249325
Een foto van hoe het er de volgende morgen uitzag. De zon op donderdag had het zo'n beetje gaar gestoofd en toen ik er met een takje in ging prikken - een mens doet rare dingen als ie nieuwsgierig is - knapte het velletje heel gemakkeijk en kwam er een korrelige beigekleurige substantie uit.

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door