Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3249306
Vanochtend hebben wij Nuria opgehaald. Een al wat ouder galgo-meisje met ernstige trauma´s. Geschatte leeftijd 6 jaar.
Behalve geestelijk is ze lichamelijk ook in nogal erbarmelijke staat. Haar oren zitten vol plekken en korstjes, de sterilisatiewond (van juni!) is nog niet genezen, ze heeft een hele doorgezakte rug en een verwaarloosde botbreuk in haar linker carpus, waardoor haar linkervoorpoot een afwijkende stand heeft en alle gewrichtjes in die voet zijn dik, dus ik vermoed artrosevorming. Ze loopt er godzijdank wel goed op, geen kreupelheid, wel af en toe er door heen zakken.
Uiteraard vel over been en overal wondjes en littekens, dus we kunnen onze lol op met oplappen! Gelukkig vind ik dat het leukste wat er is, dat hele proces van sterk verwaarloosd tot vrijwel normale hond.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3249344
Angelique schreef:Welkom Nuria :-* Spik, je bent een schat :-*
Ik vermoed omdat ik ouwe afgedankte halfgare hond in huis neem? Ieder z´n meug, he?
Ik vind dat serieus leuk! En het is zo dankbaar om te doen.
En ondanks die kromme poten zie ik toch ook een mooie hond, met haar lichtblonde haartjes, bruine dopneus en prachtige hazelnootkleurige ogen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3249352
Spikkelneus schreef:Ik vermoed omdat ik ouwe afgedankte halfgare hond in huis neem? Ieder z´n meug, he?
Ik vind dat serieus leuk! En het is zo dankbaar om te doen.
En ondanks die kromme poten zie ik toch ook een mooie hond, met haar lichtblonde haartjes, bruine dopneus en prachtige hazelnootkleurige ogen.

Ze is ook prachtig, dat zie ik ook wel en ze zal alleen nog maar prachtiger worden.

En idd, ieder zijn meug en je moet dat ook leuk vinden en omdat jij het leuk vind vind ik je een schat. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ina
#3249365
Owww Nuria.... wat ben je een prachtige langneus :smitten:

Heel veel geluk in je nieuwe huisje en hopelijk kan je je snel gaan beseffen in wat voor prachtige bak roomboter je billen beland zijn

Veel plezier met elkaar gewenst :)
Door Lizzy
#3249370
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :smitten:

Oplappen is jou wel toevertrouwt :-* :-* :-* . Ze weet nog half niet wat haar overkomen gaat :) :) !

Heel veel geluk met je nieuwe schat en ik vind jou ook een schat :-* !
Door hamada
#3249381
Wat is ze mooi!
En als je met haar klaar bent is ze helemaal het einde. Prachtig als je ze ziet opbloeien he?
Klasse dat je haar dit en jezelf gunt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door