Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3248328
WAT?!?! Is Kaela jarig?? Echt?!?!?!

Nou ja, in dat geval: VAN HARTE gefeliciteerd Kaela :-* ! Maak er nog een fijne avond van!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3248364
Kim_S schreef:Van harte!!! :-*

Heb je van Oscar een kat gekregen om te verscheuren? :biggrin2:
Dank jullie wel allemaal!

Waaaaaaah nee, hij houdt wel van me, maar zoveel nou ook weer niet ;D

Nee, Oscar heeft heel braaf in de auto gewacht toen ik mijn verjaardagsgeld (en een heel klein beetje meer :cool: ) in een grote fotozaak heb gespendeerd en later nog een keer toen meneer K en ik ons tegoed hebben gedaan aan enorme pannenkoeken en een goddelijk toetje. Dus dat vond ik erg lief van het stinkertje! En van meneer K :smitten:
Ik had vanmorgen ook al heerlijk hardgelopen en afgelopen zondag was het gezellig toen de familie langs kwam, dus ik heb een hele fijne verjaardag gehad!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3248373
eelke schreef:Gefeliciteerd!


Kan ie al weer zo lang in de auto blijven? Wat goed! Dat was toch best een gedoe?
Een héél gedoe! Maar sinds we hem toch maar weer op de achterbank hebben is het vrij vlot de goede kant op gegaan en zelfs alleen laten gaat weer als vanouds. Dat had ik een jaar geleden totaal niet verwacht, want het was dramatisch, dus dit was zeker een heel erg fijn verjaardagscadeau!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door