Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bianca1
#324560
Odin krijgt nu sinds een maand of twee bibi natuur, nadat hij een tijdje energique had gegeten. Maar hij heeft de laatste tijd (sinds die tijd??)steeds meer jeuk (hij heeft ook nog een hotspot gehad)en ook vind ik zijn vacht heel vettig en riekend. Ik heb inmiddels -bijna- alle trainingsvoertjes van het menu geschrapt. Nu kan deze jeuk etc. natuurlijk allerlei oorzaken hebben, maar ik wil eens beginnen met een andere soort bibi (ik wil toch proberen bij bibi te blijven omdat ik die een stuk voordeliger kan krijgen dan de energique) Welke soort zou ik het beste kunnen proberen, en na hoeveel tijd zou ik enig resultaat moeten zien in het verminderen van de klachten? Zijn er nog andere middelen die ik zou kunnen gebruiken bij jeuk. En zal ik hem nu kunnen wassen, ik heb enerzijds het idee dat het daarmee erger zou kunnen worden, maar anderzijds, met een goede shampoo zou dat geen probleem moeten zijn toch? (misschien moet deze vraag toch bij medisch??)
Door amber2
#324568
Heb je een grote vriezer? Dan kan je energique nml. wel goedkoop krijgen in grotere hoeveelheden (vaak zelf gratis thuisbezorgd via de groothandel). Zou sowieso een andere soort bibi proberen, en anders toch een ander kvv.
Door Bianca1
#324661
Hij is nog geen twee weken geleden getrimd.

En die energique, bij welke handel bestel je die, en bezorgen die door het hele land??
Door Lizzy
#324663
Je zou een reinigingskuurtje kunnen overwegen. En verder zou ik zelf vis en borga-olie extra geven.
Door amber2
#324672
Ik bestel bij Godeschalk, die zitten in Overijssel maar ze bezorgen ook in andere provincies want wij wonen in Drenthe. Ik weet niet tot hoever ze gaan, maar als je niet al te ver van Overijssel woont kan je ze eens bellen. Als je het wil, zal ik het telefoonnummer even voor je opzoeken (ze hebben geen website).
Door Lizzy
#324678
Oh wacht even, op Enerique had hij nergens last van? Dat is wel een beetje vreemd.... Misschien moet je toch een ander merk proberen...?
Door Bianca1
#324834
[quote="amber2"]
Als je het wil, zal ik het telefoonnummer even voor je opzoeken (ze hebben geen website).
[/quote]
Heel graag

Wat betreft het trimmen, ja hij is geplukt
Door Peet
#324835
In Bibi zit toch een andere olie, dan in bijv Cb?

Ik zou idd even een andere kvv proberen. ;)
Door amber2
#325013
Het telefoonnummer van Godeschalk is: 0548-361239 Je kunt eerst hun prijslijst voor grootverbruikers aanvragen, dan kan je precies bekijken wat de prijzen zijn bij verschillende hoeveelheden (voor energique nummer 1 vanaf 50 kg 2,30 per kg). Ze verkopen ook andere soorten kvv. Ik ben eraan gekomen toen we voor het eerst een grote hoeveelheid Duck ineens wilden bestellen; van Duck kreeg ik toen o.a. het nummer van deze groothandel. O ja, je moet wel even opletten bij hun prijslijst; sommige prijzen zijn met en andere zonder btw aangegeven (staat er wel bij), en het verschilt ook nog dat sommige producten 6 en andere 19 % btw hebben. Ze bezorgen gratis aan huis vanaf 100 euro. Succes ermee!
Door Bianca1
#328060
Amber heel erg bedankt voor dit adres, ze komen het zelfs in Almere aan mijn deur bezorgen, morgen komen ze al en het scheelt echt heeeel veel geld! :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door