Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3248097
Ik ben op dit moment niet veel hier. Mijn vader is vorige week opgenomen op de geriatrische afdeling van het ziekenhuis in Almelo. Op dit moment zijn de lichamelijk problemen opgelost, nu wordt er verder gekeken naar de psychische. Hersenscan gaf grijze gebieden in het hoofd aan, maar of dat dementie of leeftijdsgerelateerde slijtage is, is op dit moment nog niet duidelijk. Dat zal de tijd uit moeten wijzen. Maar dat er iets is, is wel duidelijk. Mijn lieve stabiele vader is ineens bang en angstig als hij alleen in huis is. En dat is zo vreselijk verdrietig..... :'(
Zoals het er nu uitziet zal hij niet meer teruggaan naar zijn huisje. Wij gaan ons sterk maken om hem ergens in Hengelo in een kleinschalig wonen-traject ter krijgen, maar omdat ik maandag zelf geopereerd wordt in Amersfoort en Eddie daarna 6 weken voor mij moet zorgen, zal het waarschijnlijk eerst crisisopvang worden.
En dan zijn we vandaag 25 jaar getrouwd! En gaan we gewoon door met de volgende 25 jaar. :-*
Door Borke
#3248131
Moeilijk he het ouder worden van je ouders, het gaat zo stapsgewijs en opeens dan ben je op een heel ander punt aangeland. Jouw vader is, net als jij, een enorme lieverd.

Mijn schoonmoeder heeft nog vele mooie jaren gehad in een tehuis, terwijl ze aanvankelijk absoluut niet weg wilde uit haar huisje. Ik hoop dat jullie voor je vader ook iets fijns vinden. Een Plekje met een mooi uitzicht,, want daar geniet hij dan de hele dag van.

In ieder geval goed dat hij verzorging heeft en jullie je daar geen zorgen over hoeven te maken als jij zelf onder het mes gaat.

Natuurlijk is het niet ideaal, maar ouder en zwakker worden we allemaal en dat is nou eenmaal nooit ideaal. Jouw vader weet daar vast weer het beste van te maken.

Nogmaals een fijne dag gewenst met al jouw lieve mannen op 2 en op 4 benen :-*
Door eelke
#3248133
Is ie nou wel dicht Pauline?? :o

Sterkte met je vader. Hopelijk wordt snel eea duidelijk zodat er een gepast traject voor hem komt.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3248173
eelke schreef:Is ie nou wel dicht Pauline?? :o

Sterkte met je vader. Hopelijk wordt snel eea duidelijk zodat er een gepast traject voor hem komt.
Ja!!! Ik heb mijn borsten gewoon platgedrukt in de jurk. ;D En om mijn middel en mijn bovenarmen is het geen enkel probleem.
Door Siberienne
#3248176
Borke schreef:Moeilijk he het ouder worden van je ouders, het gaat zo stapsgewijs en opeens dan ben je op een heel ander punt aangeland. Jouw vader is, net als jij, een enorme lieverd.

Mijn schoonmoeder heeft nog vele mooie jaren gehad in een tehuis, terwijl ze aanvankelijk absoluut niet weg wilde uit haar huisje. Ik hoop dat jullie voor je vader ook iets fijns vinden. Een Plekje met een mooi uitzicht,, want daar geniet hij dan de hele dag van.

In ieder geval goed dat hij verzorging heeft en jullie je daar geen zorgen over hoeven te maken als jij zelf onder het mes gaat.

Natuurlijk is het niet ideaal, maar ouder en zwakker worden we allemaal en dat is nou eenmaal nooit ideaal. Jouw vader weet daar vast weer het beste van te maken.

Nogmaals een fijne dag gewenst met al jouw lieve mannen op 2 en op 4 benen :-*

+1

((je verwoordt het zo mooi Borke))
Door frodo quin
#3248178
Wauw, echt sterk dat je gewoon weer in je trouwkleed past. Er zijn er veel die je dat niet na doen :)

Proficiat met je huwelijksverjaardag en sterkte met je operatie en je vader.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3248181
Astrid ik hoop met heel mijn hart dat pap nog een poosje hier in Hengelo in een kleine woongroep kan genieten van het leven. Het is echt niet zo dat hij op dit moment al vreselijk de weg kwijt is, maar zijn korte termijn geheugen is heel slecht. En nadat mam stierf is hij zijn doel in het leven (en zijn grote liefde) kwijtgeraakt. Even leek het erop dat hij zich kon herpakken, maar dat is opgehouden toen zijn lichaam hem ook in de steek begon te laten.

En precies wat jij schrijft, pap maakt er zelfs nu nog het allerbeste van. In een straal van 2 km om onze woning zitten maar liefst 4 huizen waar hij misschien zou kunnen komen dus ik droom al wel een beetje daarbij.... Stel je nou voor dat hij zo dichtbij ons kan komen (500 meter of zo), dan kan ik mooi met J&J naar hem toe wandelen en lekker samen nog even genieten van een kopje thee. Of hij kan naar ons lopen (want dat lukt nog prima) enz. enz. Het grote voordeel is dat hij in de buurt waar dit tehuis staat geboren is, 84 1/2 jaar geleden en de weg daar dus nog prima kent.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3248209
Astrid verwoord het heel mooi.
Wat gebeurd er zo een hoop tegelijk zeg, ik wil je sterke met alles wensen, met hè operatie, met je paps. Ik hoop dat het gaat lukken hem dicht bij Jullie te krijgen zodat jullie van elkaar kunnen blijven genieten.

En ook gefeliciteerd, jullie zijn een prachtig stel samen, ik geniet ervan als ik jullie samen zie. Op naar de volgende 25 jaar.
#3248210
Hij past Pauline! Wat gaaf!
Gefeliciteerd met jullie 25 jaar.

En je paps, ja moeilijk.... Ik hoop voor jullie dat hij inderdaad dichtbij kan gaan wonen zodat jullie nog heerlijk kunnen genieten van elkaar.

Sterkte komende periode en alvast succes en beterschap voor je operatie!
Door Lizzy
#3248216
Gefeliciteerd met jullie trouwdag lieverd :-* :-* :-*

Ik heb vast weer van alles gemist maar waarom moet jij geopereerd worden?

Heel veel sterkte met alles rondom je lieve paps :'( :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3248265
Van harte gefeliciteerd lieve schatten!!! :-* :-* :-* We wensen jullie een hele fijne dag vandaag!

Je jurk is gewoon dicht ook :o :D :cool:

Wat rot dat het wat minder gaat met je vader. Zoals ik tegen mijn oma van 95 zeg (die steeds vaker "de weg kwijt" is): Het hoofd is ook al oud natuurlijk. Dan kan dit gebeuren.
Ik duim mee dat hij lekker dicht bij jullie kan wonen, en dat jullie heel vaak naar elkaar toe kunnen wandelen :-*

En ik wens je heel veel sterkte maandag! Zal aan je denken :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door