Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3247818
Behalve dan wanneer ze gaan stoffen met het microvezeldoekje waar jij net de plee mee schoon hebt staan maken ::)

Leo in de bocht. Die is alvast aan het oefenen voor als ie zo met de VUT gaat. Staat driftig te poetsen met een doekje waarvan ik denk "daar heb ik toch net de plee mee gedaan, met dat oranje doekje?". Hing nog over het randje van de emmer.

Dus ik zeg "nou Le, doe dat allemaal maar overnieuw en nu met een sopje Dettol, daar heb ik net de plee mee staan doen ::) ".

Mannen! :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3247833
eelke schreef:Nou, is het extra schoon :biggrin2:


Niks is zo zuiver als een plee-pot, wordt overigens gezegd. Dus. Oh en dat je flesje water wat je wel eens her-vult ook meer bacteriën bevat enzo. Ik wordt er niet blijer van ::)
:-X :-X :-X :-X

Ik hervul ook geen flesjes :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
#3247838
Ooooh herkenbaar. Ik heb vaatdoekjes op het aanrecht - en ja ik weet dat dat bacterie bronnen zijn maar ik vervang ze iedere dag en het aanrecht zelf doe ik er niet mee maar met Dettol spray en keukenrol - en Arjan maakt daar steevast, ALS hij al eens mee helpt, de meubels mee schoon. Nou dat vind ik goor zeg. Maar zeg d'r niks van want o, o, o.
#3247839
Lizzy schreef:
:-X :-X :-X :-X

Ik hervul ook geen flesjes :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Ik wel. :cool:

Je moet ergens risico nemen in het leven he. Achtbanen enzo durf ik ook al niet. Dan maar water drinken uit een flesje. (waar ik tegenwoordig wel maar 1 of 2 dagen mee doe, en het dan bij het plastic afval weggooi).


Ging ie heel erg mopperen?
Wij hebben aparte doekjes voor de wc. Van die roze aanrecht half om half wegwerp dingetjes (die je zo een paar keer uitwast, meestal zie je ze in het geel).
#3247845
Ik heb voor alles microvezeldoeken. En eens in de week gaan ze in de was, op 95 graden. Ik kan niks met wegwerp. Ik vind dat echt niet schoonmaken.....

Maar ja, moet je met je man thuis dus wel alle doekjes gelijk naar de wasmand brengen, anders gaat het niet goed komen :biggrin2:

Nee, hij mopperde niet, keek me vol afgrijzen aan toen ik zei "heb ik net de plee mee gedaan, knikkend naar het doekje" en braaf ging ie alles daarna schoonmaken met Dettol :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: . Goed zo braaf koekje erin!
#3247902
Best sneu weer :biggrin2: overigesn was het in het immer alles blinkende huishoudn van voor alige schoonmoeder heel gewoon dat d vaatdoek voor letterlijk alles...dus ook de plee en de vloer gebruikt werd en na goed uitspoelen zo weer op het aanrecht gelegd wer. 1x per week ging die in de chloor :-X tot zover het zogenaamde schone huis :-X

Hier dump ik de gebruikte doekjes meteen richting wasmachine, want zouden ze nog ergens in de keuken liggen dan wordt die ook zo weer in gebruik genomen door meneer Lique. Voorkomen dus :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door