Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#3246873
Onze oude (honden)oppas wil graag een bull terriër (pup). Ze is driftig op zoek op internet maar weet zo de weg niet of komt niet bij de juiste mensen uit. Dat wat ze op het www vindt zijn vooral broodfokkers.

Ik weet dat hier ook mensen met bull terriërs zitten. Iemand goede ervaringen met fokkers die je wil delen? Dan kan ik die gegevens aan haar doorgeven :)
Door Aprilsnow
#3247154
quote="Tanna"]Ik heb buren met een leuke bull, maar die zie ik pas weer over ruim een week. Zal dan eens informeren waar hun hond vandaan komt.[/quote]

Bedankt alvast voor de moeite.
Door Aprilsnow
#3247543
pearlsofpassion schreef:Ik weet van twee leden hier van buiten dat ze een bull terrier hebben: Keetje en 'Inge en Bono'.
Waarom stuur je hen niet even een pb? ;)
Bedankt!! Ga ik even doen.
Door judith1967
#3247615
Er reageert af en toe toch ook iemand die Bull Terriers fokt. Dacht dat ze in de buurt van of in Gouda woont.
Weet wel dat ze TT en Bach doet,ze is bij mij toen thuis geweest voor TT en Bach druppels op maat.
Maar weet niet meer hoe ze heet. :-[
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3247881
Aprilsnow schreef:Bedankt!! Ga ik even doen.
Er ging wat mis ws, niks ontvangen ;)

Pffff, ik vind het moeilijk. Ik zit er niet bepaald 'in', in het wereldje van BTfokkers, bedoel ik :)
Onze Lizje was onze enige pup, met stamboom, haar konden we in laten slapen toen ze 4 jaar was :'(
De Loempia was een bijna 11jarige herplaatser, die bij een broodfokker vandaan kwam als pup.
En Pummeke komt, als herplaatser, bij een fokker vandaan die inmiddels gestopt is

Veel huidproblemen bij de BT; dat zou zowat in de rasstandaard kunnen staan....

Ik zou geen fokker aan durven raden, te weinig kennis. Maar laat ze aub grondig en rustig op zoek gaan
Door Aprilsnow
#3248246
Inge en Bono schreef:Er ging wat mis ws, niks ontvangen ;)

Pffff, ik vind het moeilijk. Ik zit er niet bepaald 'in', in het wereldje van BTfokkers, bedoel ik :)
Onze Lizje was onze enige pup, met stamboom, haar konden we in laten slapen toen ze 4 jaar was :'(
De Loempia was een bijna 11jarige herplaatser, die bij een broodfokker vandaan kwam als pup.
En Pummeke komt, als herplaatser, bij een fokker vandaan die inmiddels gestopt is

Veel huidproblemen bij de BT; dat zou zowat in de rasstandaard kunnen staan....

Ik zou geen fokker aan durven raden, te weinig kennis. Maar laat ze aub grondig en rustig op zoek gaan

Klopt ik loop wat achter in de planning zal ik maar zeggen. Bedankt voor je reactie hier. Bedankt in ieder geval voor de tips. Ben zelf helemaal niet thuis in het ras maar geef e.e.a. aan haar mee. Heeft ze weer wat meer info om op door te vragen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door