Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3247393
Soms zijn er momenten dat oude dozen opengaan, spullen hernieuwd een plekje krijgen of worden weggegooid. Soms zijn er dan ook ineens bijzondere items die tevoorschijn komen, waarvan niemand weet hoe en waarom ze ooit in bezit zijn gekomen.

Zo kwamen we in een doos met oude familiefoto's een foto (hardcopy) tegen van een dame met honden die we niet als familielid herkenden. ::)

Het gaat om deze foto (foto heb ik vanmiddag met m'n mobiel van de originele foto gemaakt):

Afbeelding

Iemand een idee? ;)
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3247419
pluk schreef:100% koningin wilhelmina

Zie de 2e foto op http://www.destentor.nl/regio/apeldoorn ... -1.1741134
Jij gaat door voor de koelkast. Die foto hadden wij inderdaad ook op internet gevonden.

Grote vraag blijft natuurlijk: hoe komt een foto van die fotoshoot uit 1937 in een doos met oude familiefoto's?
We hebben geen idee, maar het is wel grappig, niet?
Kim_S schreef:Sas, wat een leuke foto, en wat heb je een leuk hoedje op! :biggrin2:
:cool: staat me beeldig, hè?
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3247441
-Annemarie- schreef:Sjeik! Ik herkende haar idd meteen. Oude garde hè. :biggrin2:

Maar hoe kom je hier aan? Leuk hoor! :)
Tja. :g: Dat is de grote vraag.
Er kwamen ook hele bijzondere andere oude spullen uit de doos, maar die zijn zonder twijfel familiegerelateerd.
Dit was naast een verrassing tevens groot vraagteken. ;D
Door Borke
#3247472
Bij oude familiefoto's uit de oorlogstijd heb ik ook foto's van het koninklijk huis liggen, stammend uit de oorlog. Ook plaatjes waar de silhouetten van de prinsesjes (Beatrix, Irene, Margriet) in waren verborgen. Ik weet dat dit soort dingen in die tijd populair waren, mijn oma en moeder vertelden me daarover. Het verzamelen ging dan niet om het koningsgezind zijn maar meer om het anti-Duitse bezetter zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door