Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3246119
Morgen ga ik met een vriendin uit eten.. maar waar???

we willen gewoon goed en lekker eten, geen hoogdravende liflafjes
Een tafel vol met kleinere bakjes en bordjes vinden we altijd wel gezellig, we hebben geen voorkeur voor een bepaalde keuken

Als het geen 30 graden was (en dus stervensdruk) dan was Scheveningen een optie maar dat doen we dus niet, maar ja een terras aan het water is wel lekker :)

Iemand een goede tip in Den Haag/Voorburg/Rijswijk/Delft?
#3246401
Dank allen!

Na de tip van Cindy had ik ineens zin in tapas. Helaas bleek Carina dicht ivm vakantie. Maar de tip van Miik brengt ons definitief naar Delft. Waar het of La Cubanita of Tapas en mezzes gaat worden. Of iets heel anders waar we ineens tegenaan lopen

Eten bij werelds en Little V heb ik vast in de groep gegooid bij onze vaste eetclubje

Heb r honger van gekregen....

Als tegenprestatie een eettip van mij: Hapjesbar Tabasco in de Theresiastraat in DH.
#3246406
pluk schreef:Dank allen!

Na de tip van Cindy had ik ineens zin in tapas. Helaas bleek Carina dicht ivm vakantie. Maar de tip van Miik brengt ons definitief naar Delft. Waar het of La Cubanita of Tapas en mezzes gaat worden. Of iets heel anders waar we ineens tegenaan lopen Afbeelding

Eten bij werelds en Little V heb ik vast in de groep gegooid bij onze vaste eetclubje Afbeelding

Heb r honger van gekregen....Afbeelding

Als tegenprestatie een eettip van mij: Hapjesbar Tabasco in de Theresiastraat in DH.
Opgeslagen! dank, altijd leuk om leuke adresjes te vinden in de omgeving.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door