Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3246310
Ik heb afgelopen maandag een bestelling gedaan en ik kom er niet achter wanneer nou de bezorgdatum is. Zo wazig. Is dat altijd zo met zooplus? Daar kun je dan toch totaal geen rekening mee houden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door jasmijn
#3246315
Nee ik krijg altijd een mailtje van wanneer het komt en ook een code om het te volgen, misschien even bellen om te vragen of er iets mis is gegaan of zo.
Door hannabelgje
#3246325
jasmijn schreef:Nee ik krijg altijd een mailtje van wanneer het komt en ook een code om het te volgen, misschien even bellen om te vragen of er iets mis is gegaan of zo.
Net gebeld. Ze hebben geen idee wanneer het komt. Kan vandaag zijn, morgen of vrijdag. Lekker dan weer...... het is eten voor de poezels omdat ik een weekendje wegga. Zitten ze dadelijk dus zonder eten.....

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3246333
Bij mij heeft het bij zooplus ook een keer een week geduurd omdat het ineens via Duitsland moest komen terwijl op de website stond volgende dag bezorgd :-X
Gebruikersavatar
Door Hope
#3246342
Dat is de reden dat ik nooit meer bestel bij Zooplus.

Heb je een tuin? Carport, afdakje, iets?
Ik hang gewoon een briefje op de deur dat de pakketbezorger het mag achterlaten in de loods. Daar staat het droog en uit het zicht. Handtekening op briefje geeft de meneer zijn gevraagde handtekening en klaar. Ik ga niet meer zitten wachten op pakjes (tenzij er wat kostbaars in zit ::) )
Door frodo quin
#3246347
Ik bestel vanuit België bij de Nederlandse zooplus, betaal met creditcard, krijg een mail met het t&t nummer en dan heb ik het de volgende dag. Wat ik wel eens gehad heb is dat het van Duitsland moest komen en deed het er 4 dagen over. Dit wordt niet op voorhand gemeld, wat heel vervelend kan zijn.
Door jasmijn
#3246355
Ik bestel echt heel vaak bij Zooplus, vroeger nog meer toen ik nog katten had en katten grit nodig had.
Het is echt een helen uitzonderlijke keer voor gekomen dat ik langer moest wachten of dat er iets mis was gegaan, dit is echt heel erg peg hebben zeg :-\
Door Lil
#3246356
jasmijn schreef:Ik bestel echt heel vaak bij Zooplus, vroeger nog meer toen ik nog katten had en katten grit nodig had.
Het is echt een helen uitzonderlijke keer voor gekomen dat ik langer moest wachten of dat er iets mis was gegaan, dit is echt heel erg peg hebben zeg :-\
+ 1

Ja soms wacht ik wat langer als het uit Duitsland komt, maar verder krijg ik dezelfde dag of uiterlijk die erna een verzendbevestiging en met de track and trace code zie ik wanneer post.nl langs komt. Maar ik weet dat ze naar België vanuit post.nl niets aangeven.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3246358
Ze hadden een tijdje problemen met uitgifte vanuit hun magazijn. Dat stond toen op hun site, maar gek genoeg kreeg ik wel gewoon de volgende dag mijn pakket. Een kennis die hetzelfe had besteld, zelfde dag, moest ruim een week wachten op zijn pakket en hij woont een stuk dichter bij de duitse grens.. Geen idee wat dat is met Zooplus de laatste tijd.
Door frodo quin
#3246385
Lil schreef:+ 1

Ja soms wacht ik wat langer als het uit Duitsland komt, maar verder krijg ik dezelfde dag of uiterlijk die erna een verzendbevestiging en met de track and trace code zie ik wanneer post.nl langs komt. Maar ik weet dat ze naar België vanuit post.nl niets aangeven.
Neen hoor, ik krijg altijd een verzendbevestiging met t&t code en die kan ik ook gewoon volgen. De ochtend erop nog een mail van post.nl dat ze die dag gaan leveren. Wat je niet hebt in België is dat je kan zien/kiezen hoe laat er die dag geleverd wordt.
Door Lil
#3246388
frodo quin schreef:Neen hoor, ik krijg altijd een verzendbevestiging met t&t code en die kan ik ook gewoon volgen. De ochtend erop nog een mail van post.nl dat ze die dag gaan leveren. Wat je niet hebt in België is dat je kan zien/kiezen hoe laat er die dag geleverd wordt.
Ah dan gaat dat precies hetzelfde behalve dat ik dan meestal (niet altijd) een tijdvak doorkrijg.
Door Tanna
#3246402
Met Zooplus ben ik niet bekend, maar Bandit laat ook nooit een t&t code laat weten als je er iets bestelt, terwijl zo'n pak wel een code krijgt. Ik moet altijd maar afwachten op welke dag er bezorgd wordt, lastig is dat.
Door Lil
#3246407
hannabelgje schreef:Gaat via dhl

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Owwww bagger! Dat is voor hier niet zo'n fijne bezorgdienst. Ik kan gelukkig kiezen en pak dan post.nl
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3246418
Hope schreef:Dat is de reden dat ik nooit meer bestel bij Zooplus.

Heb je een tuin? Carport, afdakje, iets?
Ik hang gewoon een briefje op de deur dat de pakketbezorger het mag achterlaten in de loods. Daar staat het droog en uit het zicht. Handtekening op briefje geeft de meneer zijn gevraagde handtekening en klaar. Ik ga niet meer zitten wachten op pakjes (tenzij er wat kostbaars in zit ::) )
Dat heb ik ook een keer gedaan...
Gewoon dat ik in de tuin zat. Hebben ze het toch nog bij de buren gedropt... Bezorger sprak naar het schijnt geen nederlands.... ::)

Dus ja, dat was ook geen succes...

Ik werk bij Zooplus met voorafbetaling en dat kan tot een week duren... Ik houdt daar rekening mee en bestel wanneer ik niet te veel te doen heb en dus thuis ben. Maar dan nog moet ik er die dag op wachten want in belgie inderdaad geen tijdvak...
Toen ik nog aan het werk was liet ik het gewoon daar bezorgen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door