Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3245103
We zijn nog een week weg geweest met de bejaardensoos . Afgelopen Zondag hadden we behoorlijk wat regen , maar verder prachtig mooi weer gehad
Soms een beetje te warm , maar ach liever dat dan regen . Er was gelukkig een pracht van een zwembad in de buurt waar de bejaarden zich meer dan kostelijk hebben vermaakt :D
Ze mochten een dag geheel uit hun dak gaan , er werd dan ook volop met takken gesleept , het water in racen ... tja zo voel je je weer twee in plaats van bejaard ::)
Maar de dagen erna werd het toch echt snorkelen , bodemonderzoek . En de butler had een kleine kikker in zijn handen . Hmm kan ik zoiets ook vinden ::)
Onze autist was dus in haar element , geheel alleen op de wereld , en geen oog meer voor andere dingen , even koppie onder ook en zo
Naa , dat is ook wel leuk hoor , een beetje rustig snorkelen . We schijnen oude poten te hebben , dus nou , we volgen het bevel dan maar op
En verder eindeloos gewandeld . De gouden koets was natuurlijk mee :biggrin2: Zo nu en dan even onder de bomen , even een slaapje doen
En dan denk je weer naar je vakantiehuis te gaan , motten die twee junks weer op een terras zitten ::) Naa we hebben er heel wat gezien hoor
Motten ze weer koffie hebben . En taart , tja dan mot je wel flink kilometers lopen als je ook nog aan je lijn wilt denken ::)
Nou , wij liggen voorlopig wel in coma hoor . :biggrin2:

https://myalbum.com/album/xXom5z4n21jz
Door smulpaap
#3245178
choopy schreef:Ziet er super uit. De soos geniet er iig heerlijk van
Denk in de buurt van Orvelte, Drenthe?


Helemaal goed :biggrin2: Ik had het er niet bijgezet
We hadden een huisje bij Orvelterzand -Reintjesbos
We liepen twee tellen en we waren er
Dat was in het begin nog wel te doen , maar later in de week was het daar veel te warm voor de soos
Dus dan zoek je de bossen en het water maar op
Gebruikersavatar
Door Dian
#3245202
Geweldig, de soos heeft zich prima vermaakt in het water zo te zien ;D ;D Waren ze ingehuurd om de takken uit het meertje te halen?? ;) Hoe groter hoe beter lijkt het wel :biggrin2:

Waar hadden jullie een huisje van gehuurd als ik vragen mag??
Door smulpaap
#3245249
Dian schreef:Geweldig, de soos heeft zich prima vermaakt in het water zo te zien ;D ;D Waren ze ingehuurd om de takken uit het meertje te halen?? ;) Hoe groter hoe beter lijkt het wel :biggrin2:

Waar hadden jullie een huisje van gehuurd als ik vragen mag??


Nee , je neemt je personeel mee om takken in het water te smijten :biggrin2:

Ik zal je de gegevens over het huisje even per pb sturen
Er zijn twee kleine honden welkom als je vooraf overlegd
Gebruikersavatar
Door Dian
#3245253
smulpaap schreef:Nee , je neemt je personeel mee om takken in het water te smijten :biggrin2:

Ik zal je de gegevens over het huisje even per pb sturen
Er zijn twee kleine honden welkom als je vooraf overlegd
Dank je voor je pb.........


oh oh, waar moet dat naar toe als de butlers al beginnen met de verontreiniging van het water :biggrin2: :biggrin2:
Door fransbulletje
#3245310
De bejaarden en butlers hebben genoten zo te lezen.
Kan helaas het album niet bekijken , geeft melding het album niet te kunnen vinden :???:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3245320
smulpaap schreef:Nee , je neemt je personeel mee om takken in het water te smijten :biggrin2:

Ik zal je de gegevens over het huisje even per pb sturen
Er zijn twee kleine honden welkom als je vooraf overlegd
Dat adres mag je mij ook sturen als je wilt, ziet er heel leuk uit!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door