Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3244702
Weet niet of ik er destijds aan toe gekomen ben, maar Kimo is 7 mei papa geworden van 8 schitterende pups!
Allemaal met tekening, op 1 na, maar die is wolfsgrauw!!! Zo blij mee, want dat is een bijna niet meer voorkomende kleur en we hoopten dat Kimo het door zou geven (zijn moeder is het). En het zijn zulke mooierds, Kimo heeft het goed gedaan!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

En als klap op de vuurpijl heeft Sverre ook een dekking gedaan. Die pups worden rond 15 september verwacht, dus nog even afwachten...

Heb ik straks 3 papa's in huis :D
Door Danny
#3244721
Oh wat leuk, en niet in de verleiding gekomen om zelf een pupje te nemen?!

Welk ras zijn je hondjes?
Door jasmijn
#3244750
Wat een scheetjes :smitten:

Gefelisiteerd met de gelukkig vader :biggrin2:
Danny schreef: Welk ras zijn je hondjes?
Ze heeft 2 Oostenrijkse pinschers ;)
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3244761
Danny schreef:Oh wat leuk, en niet in de verleiding gekomen om zelf een pupje te nemen?!

Welk ras zijn je hondjes?
Zoals Jasmijn al zei: Oostenrijkse pinschers. Een vrij zeldzaam ras, van oorsprong een rattenvangende boerderijhond die waaks is (dus niet pakken, alleen waarschuwen van de baas). Zowel Kimo als Sverre zijn goedgekeurd op show en medisch en fokreuen zijn erg schaars...

Zelf een pup zag ik niet zo zitten. Sverre is nu pas 2,5 en begint net een beetje volwassen en stabiel te worden. En ik vind 2 honden toch handiger, met uitlaten, met oppas etc. Misschien als we later de boerderij hebben die we willen, dat er dan meer komen...
Overigens waren ze allemaal binnen no time gereserveerd ::)
Door frodo quin
#3244896
Zou je de foto's ook niet hier willen posten, dan kunnen de mensen zonder Facebook ook meegenieten :)
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3244901
Net voor ze weggingen, net geen 9 weken oud dus
Afbeelding

Een aantal foto's van de pups met 5 weken, toen we op bezoek waren ivm DNA-afname

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door