Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door jasmijn
#3243909
Dieren zijn heel goed in streken uit halen waar een glimlag van om je mond komt of je zelf flink in de slapen lach doet schieten, dus wat heeft jou lieverd vandaag uit gespookt waar door je in de lach schoot?
( mogen ook verhalen van vroeger hoor, of acties die je zelf uit hebt gehaald ;) :biggrin2: )

Ik zal maar af trappen met een actie van gister, was iets te laat om het toen hier neer te zetten ::)

Goed dankzei de buren heeft haku elke keer weer last van vlooien en gister had ik hem weer eens gewassen met antie vlooien shampo, een heerlijk fris ruikend opgewonden hondje ging mee voor de laaste wandeling want na het wassen word altijd flink gespeeld tijdens het afdrogen.

Omdat haku erg goed luisterd en het al laat was mocht hij los mee, als een dollen volg hij heen en weer vol opwinding en blij hij kwam hij elke keer terug om hooi te zeggen en ons uit te dagen voor een spelletje, een blij hondje dat zeker :biggrin2:

Ons eerste deel van de wandelinge gaat langs een slootje wat nooit enig probleem is voor meneer smet en water vrees, dus ook in deze bui gingen we er van uit dat dit zo was.
Ging allemaal goed tot meneer tot zijn vreugde een paar eendjes zag en die moet hij altijd even in het water jagen, alle de lieve schat was even vergeten wat kroos was ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

We hoorden plons en zagen een totaal in paniek mafkees weer snel naar de kant terug zwemmen, en verschrikkelijke ontaarde honden mama heeft gewoon minstens 5 minuten in de slappen lach gelegen ::) :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Dit was kennismaking nummer 3 met kroost, de eerste keer was hij nog een pup en hoorden hij een kikker, de 2de keer sprong hij van een vlonder af omdat hij dacht dat het gras was en nu stapten hij vol vertrouwen zo het water in om de eendjes gedag te zeggen ;D

Toen we van ochtend er weer lang liepen liet hij duidelijk merken dat hij er geen bal meer van vertrouwden en wou niet meer aan die kant op het gras lopen, de arme schat :-\ :biggrin2:

Maar moraal van het verhaal, meneer is gister 2 keer in bad geweest ::) En hij weet weer wat het concept kroost is :biggrin2:
Door jasmijn
#3244148
Nou de na sleep van zijn actie, hij is nu bang van eendjes ::)
Als hij ze ziet gaat zijn staart omlaag, zijn oren naar achten en loop hij zo ver mogelijk bij ze vandaan.
En ook van de plek waar het gebeurd is, het arme kind durf niet eens meer in de buurt van het gras aan die kant te komen.
Nog voor geen honderd snoepjes zet hij nog een stap op het gras aan die kant van de weg ::)

Arm kind :'( ::) :biggrin2:
Door Siberienne
#3244282
Gisteravond zat ik mijn yoga oefeningen te doen en daar is er ook een bij waarin ik op de grond zit in kleermakerszit en voorover buig met mijn handen op de grond. Ineens voel ik een neus en mijn nek en landt er een poot op mijn hand. Blijkbaar vindt Spot het een speelhouding. Ik kijk op, staat er een meneer voor me te dansen.

Tsja... Wat zal ik doen.

Ik yoga toch maar door en hij legt zich erbij neer. Letterlijk, want met een zuchtplof landt hij op mijn handen, klaar om dan maar gekroeld te worden. Ook de eindontspanning is met een husky half bovenop mij, neus begraven in mijn hand.

Als ik na een minuut of tien eindelijk klaar ben, danst hij drie ererondje door de tuin en spelen we even met zijn favo trekspeel. Even: want het is inmiddels ook ETENSTIJD. En dit verteld hij mij door naar zijn bak te dansen en me smekend aan te kijken ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door