Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3243280
De lieve mooie kat van vriendin van mij is ontsnapt en nu al meer dan een dag weg. Het is een prachtig Britse korthaar, beige van kleur. Weg gelopen in Melick.

Ze heeft al navraag in de buurt gedaan en ik heb haar gewezen op amivedi. Zijn er nog meer sites? Andere tips?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3243306
Idd facebook en dan de lokale vermiste dieren pagina's.

Vaak zitten ze echt vlak bij, dus ik zou in een cirkel rondom huis deur voor deur een briefje in de bus doen.

Edit: Is de kat gechipt? Zo ja, dan controleren of chip (juist) staat geregistreerd en ook daar als vermist opgeven.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3243555
Siberienne schreef:Thanx voor de tips!

Gelukkig niet meer nodig want ze is weer thuis :D :)
Top!

Als de kat nog niet gechipt (en geregistreerd) is zou ik wel aanraden dit te doen.
Het komt namelijk voor dat asielen binnengekomen katten niet op Amivedi zetten en zelf ook niet daar kijken Afbeelding
Door Lil
#3243559
pluk schreef:Top!

Als de kat nog niet gechipt (en geregistreerd) is zou ik wel aanraden dit te doen.
Het komt namelijk voor dat asielen binnengekomen katten niet op Amivedi zetten en zelf ook niet daar kijken Afbeelding
Helemaal waar daarom bel ik altijd het asiel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door