Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3243335
Hey hallo iedereen!!!

Lange tijd niet meer meegelezen, geschreven en gereageerd...
Zoals bekend hebben VL en ik in februari/maart een nieuwbouwhuis gekocht. Wat een werk zeg! Maar inmiddels zitten we erin (al is het nog niet helemaal af ::) )
Waarom ik dan zo lang weg ben geweest? Omdat Kimo en Sverre een mensenbroertje krijgen :D Uitgerekend half januari, dus nu ruim 20 weken zwanger! Konden we meteen een kinderkamer inrichten hahahaha.

Helaas van 4 t/m 13 weken hartstikke misselijk geweest, gelukkig wel een beetje kunnen eten en drinken... Daarna nog 2 weken migraine, echt feest :-\ Dat was niet zo handig met het regelen van alle dingen rondom het huis en de verhuizing, maar we hebben het gered! BP meelezen was niet te doen, want ik werd misselijk van met de computer werken :(

Echt heel leuk om te zien hoe al mijn dieren anders op me reageren en met me omgaan. Kimo is heel bezitterig geworden en nog kleffer dan normaal. Wil ook ineens met vreemden knuffelen :o Sverre is juist iets afstandelijker geworden naar anderen en heel beschermend naar mij toe. Hij heeft zelfs al meerdere keren naar aanstormende honden en vreemde mensen gegromd!!! Iris (mijn paard) gaat veel voorzichtiger met me om, echt leuk om te zien!
Door Lizzy
#3243362
Van harte gefeliciteerd! Wat leuk voor jullie!

Kan me voorstellen dat dit wel even afzien is geweest zeg, en zo misselijk/hoofdpijn en alle gedoe rondom het nieuwe huis :-X ! Fijn dat je dat achter de rug hebt!
Gebruikersavatar
Door Dian
#3243404
Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding :-*
En natuurlijk gefeliciteerd met jullie nieuwe stekje. Wel leuk dat je meteen ook de babykamer in het geheel kon meenemen :D
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3243411
Bedankt iedereen!

Stukje bij beetje begint het nieuwe huis op een huis te lijken ipv een berging vol met dozen.... ::)
Komende donderdag leveren we de sleutels van onze oude flat in, dat is dan meteen een zorg minder

Inmiddels gaat het eigenlijk wel goed met me. Ik had verwacht meer last te hebben van mijn EDS, want meer bekkenpijn enzo, maar dat valt reuze mee. Waarschijnlijk piep ik over een poosje wel anders ;)
Door Aprilsnow
#3243423
Leuk nieuws! En wat fijn dat je na de misselijkheid nu meer van je zwangerschap kan genieten. Hopelijk blijven andere kwaaltjes zo lang mogelijk achterwege.

En veel geluk in de nieuwe woning!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door