Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door petrap
#323842
Alegra en Viento krijgen al een paar jaar Bibi. Ik koop altijd alle smaken en heb nooit gemerkt dat ze de ene smaak liever dan de andere aten. Sinds een paar weken laat Alegra tot mijn verbazing de kip en rijst-variant staan. Geen idee waarom. De andere smaken eet ze als vanouds. Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt dat een hond uitgekeken raakt op een bepaalde smaak?
Door Truus
#323843
Ja dat kan heel goed hoor. Mila at b.v. geen Energique meer en nu met Carnibest eet ze als een hongerige wolf.Ik ben benieuwd voor hoelang ;D
Door margreet
#323949
Lana eet ook geen lam rijst en kip rijst,alleen de natuur en de bibimix.
Nick eet alles wel op en brammetje eet niet maar vreeeet alles ;)
Door Nelly
#324172
Angel is niet zo weg van de lam-rijst variant, maar dat is eigenlijk al van begin af aan. Ze kan ook erg mutserig doen met bijv. konijn en eend. Ben daar vrij makkelijk in: niet eten? jammer dan ::) Nu is Angel een gezonde hond in de kracht van haar leven, dus die kan het hebben om 's een keer over te slaan.
Door tieneke
#324182
Hier vreten ze echt alles...net varkens >:(
Volgens mij hebben ze ook nog nooit verschil geproefd tussen de kip,lam of natuurvoeding :-\
De laatste 2 weken krijgen ze geen kvv meer maar alleen barf ivm overschot in de vriezer ;D
Door tieneke
#324188
[quote="Nelly"]
Zullen we het ff niet hebben over die zwijnen van jou? ;D 8) ;)
[/quote]
Nog net geen hang-buikzwijnen ;D ;D
Door tieneke
#324189
Ze liggen nu wel voor pampus s'morgens ;)
Normaal kregen ze dan een klein hompie kvv(350 gr+450 gram)nu zijn dat echte bijt en kauwmaaltijden :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door